Zavrieť

Porady

Prevádzkareň (kancelária) - povinnosti s tým spojené (označenie, požiarna ochrana)

Zdravím,

mám zriadenú prevádzkareň - prenajatý kancelársky priestor, necelých 15 m2. Žiadni zamestnanci, budem tam pracovať sám (ako szčo), budú tam chodiť klienti (čisto business klienti - žiaden "spotrebiteľ").

Prevádzkareň je nahlásená na ŽÚ, hygiena sa vybavuje, mestský úrad až s papierom z hygieny.

Nejasné sú mi v podstate asi len dve veci:
- označenie prevádzkarne - živnostenský zákon odkazuje na osobitný predpis, obchodný zákonník hovorí len o označení obchodným menom a keďže so "spotrebiteľom" by som sa vôbec nemal dostávať do kontaktu, zákon o ochrane spotrebiteľa by sa ma nemal týkať ? (ak sa nemýlim, iba ten totiž rozširuje povinnosti označovania prevádzkarne napr. o prevádzkovú dobu, alebo meno zodpovednej osoby)

- keďže nemám zamestnancov BOZP nemusím nijak riešiť, čo mi nie je jasné je požiarna ochrana - v zmluve o nájme je uvedené, že za zabezpečenie úloh požiarnej ochrany v plnom rozsahu zodpovedám ja - čo to pre mňa obnáša a aké náklady sú s tým spojené ?

Ďakujem za každú radu !
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Prevádzkareň (kancelária) - povinnosti s tým spojené (označenie, požiarna ochrana)

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.