No ja by som mala zopár doplňujúcich otázok...:
Definuj, čo znamená "banka sa pri prevode kopla o pár čísel"...
Prečítali /natipovali či nebodaj naskenovali/ zle poslednú číslicu, alebo tých číslic bolo viac?
Máme tomu rozumieť tak, že išlo o prevodný príkaz podaný v kamennej pobočke, na ktorom si zadala správne číslo účtu a pracovník banky ho prevzal a potvrdil? Kto vypisoval prevodný príkaz?
Tvoj "nový" účet bol zriadený v tej istej banke, alebo v inej?
Išlo o sumu, ktorá je žalovateľná alebo sa jedná o čiastku, ktorou sa žiadny súd nebude zaoberať?
Podala si na pobočke písomnú reklamáciu/sťažnosť, ktorej prevzatie Ti potvrdil pracovník banky a máš jej kópiu? Poslala si to aj na ich centrálu? Banka je v zmysle všeobecných obchodných podmienok povinná reagovať na ňu do 30 dní. To za celý rok nemáš od nich ani z ich centrály žiadne písomné stanovisko?
Ak nemáš od nich žiadnu oficiálnu odpoveď, ako vieš, že:
- sa kopli o pár čísel
- že účet s takým číslom vôbec existoval a bol vygenerovaný
- že peniaze poslali niekomu inému
- že dotyčný tie peniaze vybral?
To Ti retailový pracovník povedal len tak "per huba"?
Inak to všetko sú to dosť podstatné "detaily" pre uplatnenie si Tvojich práv...
A´propos, čo na celú situáciu hovorí Tvoj právnik/právnici?
Už sme tu raz riešili výber peňazí na cudzí OP... a úspešne...
Tiež išlo v podstate o neoprávnené obohatenie...
Mozes napisat, o ktoru banku sa jedna? Aby sa ini nedostali do podobnej situacie ?