Zavrieť

Porady

Ako mám vyriešiť situáciu ohľadom vyššej faktúry, keď mi predajca zmenil program mimo fakturačného obdobia a nedal mi vedieť dôsledky?

Menila som program ohľadom telefonovania na paušál aj s kúpou telefónu. Predajca mi urobil okamžitú zmenu programu, nie od nasledujúceho fakturačného obdobia. Neupozornil ma, že sa tým navýši suma faktúry. Pričom som mu zdôrazňovala, že faktúra po zmene nesmie byť vyššia ako predošlá. Vie mi niekto poradiť, ako mám postupovať? Ako mám riešiť svoju situáciu? Ďakujem Eli
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Consultix je offline (nepripojený) Consultix

    Consultix
    Predpokladam, ze poskytovatel nezmenil program v rozpore so zmluvou/dodatkom, ktory si podpisala. Kedze je to podpisane, je to platne a ucinne. Ponaucenie: treba citat zmluvu, nie verit predajcom.
    Na druhej strane, operator vacsinou vyjde v ustrety, ak podas reklamaciu, ale narok na upravu programu asi nemas, ak teda nedoslo zo strany poskytovatela k omylu (myslym tym systemovu chybu, nie nepresnu unformaciu od predajcu)...
    Treba ale skusit.

    mahony1 je offline (nepripojený) mahony1

    mahony1
    Ak tento rozhovor s predajcom prebiehal cez telefon na oficialnej linke a bol nahravany, zavolaj na zakaznicku linku a poziadaj ich o preverenie zaznamu z daneho rozhovoru - daj im datum a hodinu, kedy prebiehal. Dnes ta uz kazda zakaznicka linka upozornuje, ze rozhovor bude v zaujme skvalitnenia sluzieb nahravany - tak konecne by si to mohla vyuzit vo svoj prospech :-) Ja som takto uz 2X vyriesil svoj problem. Ak vsak taky zaznam neexistuje, tak nemas velmi cim argumentovat...

    Ako mám vyriešiť situáciu ohľadom vyššej faktúry, keď mi predajca zmenil program mimo fakturačného obdobia a nedal mi vedieť dôsledky?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.