Zavrieť

Porady

Mám uhradiť faktúru?

Kúpil som samoobslužnú umyvárku s technológiou, ktorá má aj zimný režim na vykurovanie vody a podlahy. Kedže v zime navrhnutý systém nestíhal vykurovať a podlaha namrźala, na základe môjho podnetu výrobca a dodávateľ nainštaloval jeden plyn.kotol naviac za ktorý sa teraz dožaduje úhrady za faktúru. Ako postupovať? Ďakujem
Naposledy upravil terezamaria : 22.03.16 at 08:45 Dôvod: vrátenie textu otázky
ivka70 A kto ten system parametroval?
insky Výrobca a dodávateľ technológie, tá istá firma.
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa bodov

jslancik je offline (nepripojený) jslancik

bez servítky jslancik
je tam viacero otázok. V prvom rade: montáž kotla bola na základe reklamácie? Ak nie, tak to bol určitý druh objednávky. Ty ešte asi dlho nepodnikáš, keď nevieš, že také komplikácie je nutné mať vopred vyjasnené. Aby si si ty nemyslel, že je to riešenie reklamácie, a dodávateľ rieši tvoju požiadavku ako objednávku.
Po druhé: čo garantoval výrobca a dodávateľ technológie? Garantoval nezamŕzanie podlahy? za akých podmienok (teplôt, vetra)? Nemyslím si, že na takúto záležitosť sú nejaké normy, na ktoré sa môžeš odvolať ako na všeobecne záväzné. Všetko upravuje vzájomná zmluva resp. technická špecifikácia zariadenia.
11 komentáre - rozbaľ     zbaliť
insky Ano montaz bola na zaklade reklamacie. A bolo aj zadefinovane do akej teploty je to garantovane.
jslancik Písomná reklamácia s vyjadrením a uznaním reklamácie?
insky písomná..oficialne neuznana, a vykonana naprava
jslancik všetko je o to o papieroch... Teraz ti už ostáva iba vrátiť faktúru a trvať na tom (písomne), že to bola reklamácia. Oni si budú tvrdiť opak, a budete sa naťahovať. preto je dobré mať to vyjasnené VOPRED.
Mimochodom, keď ti ju neuznali, tak prečo si si myslel, že to "opravia" v rámci reklamácie?
insky lebo uz potom nereagovali na spravu iba to spravili aby vsetko fungovalo
jslancik podpisoval si im niečo po tej "oprave"?
insky to co sa robilo, servisny zasah vymena, apod..
jslancik slovíčko "reklamácia" tam asi spomenuté nebolo...
insky nie
jslancik no, máš vcelku problém. v obchodných vzťahoch je nutná dôslednosť. Teraz sa budete zbytočne naťahovať. Nič iné ti neostáva.
insky ok dik
  zbaliť

Mám uhradiť faktúru?

Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.