Zavrieť

Porady

Reklamacia PC specificky dovod ?

Zdravim, pred tyznom som kupil notebook. Predvcerom pri nastartovani PC som mal chybovu hlasku no bootable device. Postupoval som podla tohto navodu http://www.dell.com/support/article/...sdt1/SLN301255 a po aplikovani zmien som dostal chybovu hlasku: Operating system loader has no signature. Incompatible with SecureBoot. All bootable devices failed Secure Boot verification. Ked prestavim secure boot na disable tak opat mam hlasku no bootable device.

NIe som ziadny expert aby som sa hral s nastaveniami alebo travil po forach hodiny s hladanim riesenia. Mozem to ist takto do Alzy reklamovat ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    http://www.urtech.ca/2014/05/solved-...boot-database/
    V podstate: pokiaľ ani pri vypnutom SecureBoot sa OS nenabootuje - reinstall OS.
    Takže - obráť sa na predajcu s tým, že NB nie je schopný nabehnúť a predlož im hlásenie "no bootable device". Len im povedz, že máš podozrenie na chybný HDD (viacej vravieť nemusíš.
    Predajca zo zákona MUSÍ reklamáciu prijať a vzhľadom k tomu, že je to týždeň po kúpe - považuje sa to za výrobnú chybu (a teba nemusí zaujímať aká je to chyba).
    Preštuduj si aj toto: http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250 §18 a toto: http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9 - Ako reklamovať ods.3 a 4, aby ťa neodbili tými ich nejakými "nariadeniami". Zákon patrí aj pre nich rovnako!

    zk24 je offline (nepripojený) zk24

    zk24
    Spominas alzu. Alza je jediny obchod kde som sa nikdy nebala ist reklamovat a aby som sa necitila ako zdierac ze vraciam nieco co nefunguje. Zobrali mi bez udania dovodu dokonca aj tovar kupeny na sro, ktory nemusia prijat.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    tomasjuve No je to sice v Prahe ale tak hadam rozdiel nebude
    arizona ja mam tiez dobre skusenosti s reklamaciou v Alze.
    Dáša_ Presne tak, v Alze nerobia s reklamáciami problém. Po 1 a pol roku syn vyhlásil, že tie pamäte sú vadné, že sa pokazili. A oni ich vymenili. A to boli brané na firmu. Samozrejme, môžeš trafiť na iniciatívneho blbca, ale skor je to ich celofiremná politika
    fortunka neviem ci len politika, skor je to o zamestnancoch, proste vybavia, vyreklamuju.. ked je maly podniaktel rozmysli si ked on sam nieco vybavuje, zamestnancom ked ich je tam 100 je to viac menej fuk.. ja som bola reklamovat v nay raz sluchadla, raz mys na PC,a zobrali, hodili do kosa (doslova) a dostala som nove vzdy. Notebook som bola v "malom" obchode.. zobrali a pockala som si dva tyzdne na opravu. Nikdy som u nikoho s reklamaciou problem nemala. Pardoon mala.. s topankami
      zbaliť
    kopretinka 05.09.16 21:53 priradil do Porady

    Reklamacia PC specificky dovod ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.