Zavrieť

Porady

Nevratna zaloha za zistenie zavady.

V servise maju napis ze si uctuju zalohu ktora zahrna:
-prijatie spotrebica
-zistenie zavady
-nacenenie opravy

Zalohu nevracaju ak sa zakaznik rozhodne neopravovat spotrebic. To vsak oznamia az potom.
Ak suhlasi z cenou opravy a da to opravit, zaloha sa sa zarata do celkovej ceny.

Je to v poriadku z pohladu spotrebitelskeho prava?
Moze sa to volat zaloha?
Naposledy upravil salik : 13.09.16 at 16:58
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    faro1 je offline (nepripojený) faro1

    faro1
    A ty si myslíš že diagnostiku - zistenie príčiny poruchy spotrebiča ti budú robiť zadarmo? Firme vznikli náklady, ktoré predsa musí znášať zákazník.
    Doplnenie: Treba si dobre rozmyslieť, či cena opravy pokazeného spotrebiča sa nebude rovnať cene nového podobného spotrebiča a namiesto opravy rovno zakúpiť nový. Ceny náhradných dielov sú väčšinou vysoké a opravy sú nerentabilné pre zákazníka.
    Naposledy upravil faro1 : 13.09.16 at 17:19
    7 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    salik Suhlasim ale nie je to zaloha ale poplatok o ktorom by mal informovat vopred?
    faro1 Bol si informovaný vopred -prijatie spotrebica
    -zistenie zavady
    -nacenenie opravy
    salik praveze som nebol vopred informavany
    Tweety akože nie, ved píšeš o nápise, ktorý o tom hovorí, iba to,že je to trocha nešťastne, všeobecne napísané ako záloha
    salik maju to napisane na stene ako zaloha, nema to byt v cenniku ako poplatok za kokretnu sluzbu?
    salik Bol som informovany ale o zalohe o ktorej predpokladam ze v pripade neopravenia mi ju vratia. A pojem zaloha je zavadzajuci. Nie je to klamanie spotrebitela?
    salik Keby som si ten napis nevsimol vedel by som ze som zaplatil zalohu.
      zbaliť

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Nemôže to byť záloha hlavne v prípade, že nebudú opravovať. Tie činnosti majú spoplatnené, je to už poplatok, tržba za uvedené služby.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    faro1 Za aké služby? V prípade, že si to zákazník rozmyslí a spotrebič nedá opraviť.
    Tweety za tie, čo sú tam vymenované, teda zistenie chyby....ak si dá nakoniec opraviť, zaplatí aj za opravu, teda navyše, ak nie, potom bez opravy
    salik Bolo mi povedane: ak zakaznik suhlasi z cenou opravy a da to opravit, zaloha sa sa zarata do celkovej ceny.
    Žabinka podľa môjho názoru je to v poriadku, keď sa zaráta záloha do ceny.. ak sa zákazník rozhodne nakoniec pre nevyužitie služieb, ale diagnostika chyby spotrebiča bola vykonaná, to tiež niekto/zákazník musí zaplatiť a to vo výške zálohy, ktorá bude v tom prípade tržbou za diagnostiku..
      zbaliť

    Nevratna zaloha za zistenie zavady.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.