Zavrieť

Porady

reklamácia telefónu

Dobrý deň,
Zobrala som si telefón z orange na paušál SONY XPERIA E3 WHITE, zo začiatku v pohode, potom to začalo.

prvá reklamácia 17.8.2016 vyriešená Vada bola odstránená prehratím SW MT a test baterie OK.

Druhá reklamácia prišla 4.10.2016 reklamácia vyriešená. problémy boli spôsobené HW vadou batérie. Vada bola odstránená výmenou vadnéno dielu MT.

a do tretice všetko dobré 16.12.2016 (zamietnutá) som ho išla znova reklamovať pretože znova prestal fungovať, s tým že už som fakt bola nervózna a v predajni som im povedala že fakt sem nemienim chodiť každé dva mesiace reklamovať telefón. že chcem naspäť peniaze. Načo som ešte nemala nárok lebo to bola tretia reklamácia nie s rovnakou chybou.Tak ho poslali do servisu a aj na diagnostiku. po dvoch týždňoch mi prišla odpoveď že mi zamietli reklamáciu z dôvodu oxidácie v oblasti základnej dosky MT. Nemám nárok na vrátenie peňazí ani na opravu lebo je to údajne moja chyba, oprava iba na vlastné náklady.
Dá sa s tým ešte niečo spraviť?
Je naozaj zaujímavé ako po dvoch opravách vám dokáže zoxidovať telefón!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    sosak je offline (nepripojený) sosak

    sosak
    Ak nesúhlasíš s vyjadrením servisu ohľadom dôvodu zamietnutia reklamácie, tj. oxidácie v oblasti základnej dosky, tak požiadaj o vrátenie MT bez opravy. Následne si sama nájdi na internete znalca v oblasti elektroniky a ten nech sa pozrie na tvoj MT a vyhotoví znalecký posudok. Ten síce musíš zaplatiť, ale ak je porucha v niečom inom, ako deklaruje servis, s ktorým má predajca zmluvu na záručné opravy, tak okrem vrátenia peňazí za MT ti musia preplatiť aj náklady na znalca.
    Doplnenie: Predajca môže zamietnuť reklamáciu len na základe znaleckého posudku. Vypýtaj si kópiu znaleckého posudku.
    Naposledy upravil sosak : 31.12.16 at 12:34
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    natali123 zaujímavé je ešte na tom kedže je zoxidovaný a nemal by fungovať dá sa zapnúť vyskočí mi SONY na displej a potom úvodná obrazovka ďalej nejde načítať
    misoft natali123: dobré čítanie:
    http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250 §18, §18a
    a
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9
    a podľa toho sa zariadiť.
    Podľa môjho názoru: Orange sa takto chce vyhnúť tomu, aby buď odstúpili od zmluvy, alebo vymenili telefón - klasicky to hodia na zákazníka.
    Takže - ak si dáš vyhotoviť svoj vlastný odborný posudok a ten bude v rozpore z ich posudkom - buď budú nútení uznať reklamáciu a zaplatiť ti aj tvoje náklady (nezabudni zdokladovať - hoci aj cestovné), alebo im sucho a s úsmevom odkáž, že sa už s nimi bude baviť jedine SOI.
    mareko .... a nebude a nebude vlastná skúsenosť. Jedine cez médiá, iba tade vedie cesta
      zbaliť

    reklamácia telefónu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.