Zavrieť

Porady

pripojenie 9kW vykurovacieho telesa na <3kW zdroj

Ahojte,

V dome mam nainstalovanu 1000l akumulacnu nadobu s prietokovym ohrevom TUV v ktorej mam ako sekundarny zdroj energie instalovanu 9kW (400V) vykurovaciu spiralu. Zvazujem obstaranie ostrovnej FVE o vykone cca 3kW ktorou by som rad dobijal nadobu pocas slnecnych dni pocas celeho roka.

Myslite ze je mozne bez problemov napojit zdroj s takymto a castokrat mensim vykonom na taketo vykurovacie teleso? Bude podavat len mensi vykon v zavislosti od aktualneho vykonu FVE, alebo je tam nejaky problem?

Existuju vobec stiedace s rozumnym vykonom okolo 3kW a vystupom na 3 fazy?

V tejto oblasti som laik tak sa ospravedlnujem ak som napisal nezmysel.

pekny den prajem

Robert
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    willma je offline (nepripojený) willma

    willma
    keďže si laik v tejto oblasti nedráždi hada bosou nohou, ale zavolaj si na zásah odborníka.

    lubko6394 je offline (nepripojený) lubko6394

    Strojár lubko6394