Zdravím. Chcela by som sa spýtať ako postupovať v prípade reklamácia drevenej postele cez internet. Dňa 21.02.2017 nám dodali drevenú posteľ. Po istom čase po montáži sme zistili prasklinku v dreve na bočnej doske. Uvedenú skutočnosť sme reklamovali dňa 13.3.2017. Včera mi prišlo vyjadrenie, že "vada byla způsobena kupujícím a vznikla nesprávným skladováním a nesprávnou montáží a nejedná se tudíž o vadu zboží. Z Vámi popsaného poškození věci však máme zcela za to, že vzniklo neodbornou montáží z Vaší strany. Vzhledem ke kontrolním mechanismům distribuce, kdy stav zboží pří expedici kontroluje jak výrobce, tak především naše společnost, zcela vylučujeme, že by Vám bylo dodáno zboží s takovou vadou, jakou uvádíte, a trváme na tom, že uvedené poškození zboží vzniklo, až když jste měli věc ve Vašem držení, a tedy na Vás přešlo nebezpečí škody na věci ve smyslu příslušných ustanovení nového občanského zákoníku." Montáž bola urobená podľa návodu a prasklina nevznikla pri montáži, ale až pár dní potom. Taktiež podotýkam, že návod na montáž bol v poľštine a bol tam úplne iný názov postele ako je uvedený na faktúre. Môžem sa nejako brániť? Ďakujem.