Mám všetko aj nafotené. Neviem na koho sa obrátiť a či mám nárok žiadať náhradu škody ďalej.ked sa mi to stalo
Neviem, čo toľko špekuluješ.
Umyvárka (majiteľ) tvrdí jedno a Ty druhé.
Technické detaily ohľadom autorizovaného servisu BMW nechajme teraz bokom. Nechajme bokom aj tie fotky, ktoré ale o niečom aj svedčia.
Si si istý, že poškodenie spôsobili tryska, lebo to tvrdil zamestnanec...nuž pekný člen, čo ide proti zamestnávateľovi.
Ale na súde by spieval niečo úplne iné.
Spomenul som súd...takže ak nevieš kde sa máš obrátiť, tak vedz, že iba tam a nikde inde.
No svoje tvrdenie budeš musieť preukázať...no nie nejakými rečmi, lež znaleckým posudkom. Ten si najprv zaplatíš. Taktiež zaplatíš poplatky na súde pri podaní žaloby. Kedy sa to dostane na súd, to je vo hviezdach...dovtedy možno aj to baworo zhnije...
Takže si spočítaj pre a proti...rozhodni sa sám, na to Ti založenie žiadnej novej témy na Porade nepomôže.
--------------------
Mimochodom...
Na jednej strane vravíš o zoškretí laku. Teda ja to chápem tak, že lak zoškreli kefy.
Na strane druhej tvrdíš niečo o tryskách a tlaku. Na umyvárkach nie je až tak veľký tlak, aby šiel do laku.
Ine je to už u tých samoobslužných, kde je ten tlak teda solídny...
Takže ako je to teraz ?
---------------------
- Autorizovaný servis a servis značky (všeobecne) nie je to isté.
- Značkový je len pre danú značk, iné značky do haly nepáchnu.
Autorizovaný má len a len štempeľ a robí všetko od Škodoviek po BMW...
Boh vie, kde si bol.....