Debata v tejto časti porady sa zaoberá účtovnými progamami. Zatiaľ som tu nevidel debatu ohľadom nadstavieb nad týmito programami.
Čo si predstavujem pod pojmom nadstavba ?
napr. nejaký manažérsky systém - ktorý jednoducho a prehľadne vytvára prehľady pre manažérov, OLAP nadstavby, prípadne nejaké finančné analýzy.
Účtovníctvo (a nielen to) by som v tomto zornom uhle videl len ako zdroj základných informácií, pričom nadstavba by mala poskytovať prehľady, vzájomné prepojenie účtovníctva a iných údajov (napr. sklad, obchod a pod..)
Hľadali ste niečo podobné ? Máte nejaké skúsenosti s takýmito programami ?
Neotravujú Vás Vaši nadriadení požiadavkami na všelijaké výstupy, zostavy, excelovské tabuľky, kde chcú vidieť všetko možné ???