ahojte potrebujem radu, v obchode som cez net kupil tenisky ktore som takmer po roku reklamoval uznali mi vratenie penazi ale tu nastala chyba oni to poslali na zly ucet , najskor mi napisali poslite prosim cislo uctu kam vam vratit peniaze do reklamacneho dokumentu som napisal cislo uctu , mali dva krat po 2 tyzdnoch ako mi mailom oznamili ze mi cim skor poslu peniaze som im napisal ze kde mam svoje peniaze a oni ze peniaze poslali, cakam tyzden a nic , tak znova pisem a oni ze peniaze poslali z ich strany je vec uzavreta , cakam zasa tyzden a peniaze nikdy zavolam aj napisem a po mesiaci mi oznamia ze poslali na kartu s koncovym cislom 1188 a ja mam uplne ine cislo uctu , pravde podobne maju v systeme moju staru kartu s cislom uctu ktore so pred rokom zrusil . volam im ze nemam take koncove karty a ona ma odbila ze je to moj problem oni peniaze psolali a vec je uzavreta , prosim o radu co mam robit ja som im napisal ze asi dali stare cislo uctu vsak clovek moze v dnesnej dobe zrusit ucet za chvilku a urobit druhy po roku sa mali opytat , ich to nezaujima oni peniaze poslali ja som im povedal nech kuknu ze sa im urcite vratili peniaze spet a ona mi zlozila a uz nekomunikuje so mnou . co mam prosim robit , aj reklamacia uz trva uz 6 tyzdnov , dakujem az vsetky rady
Naposledy upravil jancibakanci : 17.07.18 at 14:17
Takže ich bombarduj (ak si z tvojej strany uviedol všetko správne), aby to ONI riešili.
Pokiaľ pýtali číslo účtu, tak neviem, čo tam robila tá "karta" s koncovým číslom 1188. Pokiaľ si platil kartou - musia mať aj oni výpis a záznam o bezhotovostnom prevode a je tam i zaznačené číslo karty.
Ja mám dojem, že Deichmann sa takto zbavil nepríjemného zákazníka tým, že "vybavil" reklamáciu, ale peniaze šli niekomu inému (spriaznenému).
A pokiaľ si TY pri reklamácii ŽIADAL o zaslanie na číslo účtu IBA SK***************, oni to MUSIA splniť a nevyhovárať sa na nejaký poondiatý systém.