Zavrieť

Porady

reklamacia obuvi

ahojte potrebujem radu, v obchode som cez net kupil tenisky ktore som takmer po roku reklamoval uznali mi vratenie penazi ale tu nastala chyba oni to poslali na zly ucet , najskor mi napisali poslite prosim cislo uctu kam vam vratit peniaze do reklamacneho dokumentu som napisal cislo uctu , mali dva krat po 2 tyzdnoch ako mi mailom oznamili ze mi cim skor poslu peniaze som im napisal ze kde mam svoje peniaze a oni ze peniaze poslali, cakam tyzden a nic , tak znova pisem a oni ze peniaze poslali z ich strany je vec uzavreta , cakam zasa tyzden a peniaze nikdy zavolam aj napisem a po mesiaci mi oznamia ze poslali na kartu s koncovym cislom 1188 a ja mam uplne ine cislo uctu , pravde podobne maju v systeme moju staru kartu s cislom uctu ktore so pred rokom zrusil . volam im ze nemam take koncove karty a ona ma odbila ze je to moj problem oni peniaze psolali a vec je uzavreta , prosim o radu co mam robit ja som im napisal ze asi dali stare cislo uctu vsak clovek moze v dnesnej dobe zrusit ucet za chvilku a urobit druhy po roku sa mali opytat , ich to nezaujima oni peniaze poslali ja som im povedal nech kuknu ze sa im urcite vratili peniaze spet a ona mi zlozila a uz nekomunikuje so mnou . co mam prosim robit , aj reklamacia uz trva uz 6 tyzdnov , dakujem az vsetky rady
Naposledy upravil jancibakanci : 17.07.18 at 14:17
13 komentárov     zbaliť
misoft Otázka je - dal si im TY správne číslo účtu? V tvare IBAN? Ak áno a je to zaznačené i v reklamačnom protokole - tak je chyba u nich.
Takže ich bombarduj (ak si z tvojej strany uviedol všetko správne), aby to ONI riešili.
Pokiaľ pýtali číslo účtu, tak neviem, čo tam robila tá "karta" s koncovým číslom 1188. Pokiaľ si platil kartou - musia mať aj oni výpis a záznam o bezhotovostnom prevode a je tam i zaznačené číslo karty.
jancibakanci jasne platit starou kartou online , ale kartu som uz pred rokom zrusil a v reklamacii som uviedol cislo uctu ako mi to vlastne oni kazali a aj do mailu som im dal a oni poslali n ten ucet s tym koncovym cislom karty , ja neviem ci to bol ten stary nespominam si ze by som mal take csilo karty a ani nikde taake cislo pozanmenane nemam v historii m ja si to tiez myslim ze nepsolali ale co mam robit , kazdy jeden mail co pslali ina odpoved a pisala ta ista a je to dechmann obchod a stale kde kolvek volam stale sa dostanem k tej krave co psiala tie maily , nejde o zavratnu sumu o to mi uz vobec nejde ale o princip
misoft Každá karta je viazaná na nejaký účet. Pokiaľ si rušil kartu, účet musel zostať. Pokiaľ si rušil účet, automaticky sa ruší i karta. Inak, pokiaľ máš k účtu kartu, tá má svoju dobu platnosti, po tej dobe posiela banka novú kartu (a tá má logicky iné číslo), ale účet zostáva. Takže ak už neexistuje karta *****1188, existuje karta ****2255 (napr.), oba previazané na jeden účet.
Ja mám dojem, že Deichmann sa takto zbavil nepríjemného zákazníka tým, že "vybavil" reklamáciu, ale peniaze šli niekomu inému (spriaznenému).
A pokiaľ si TY pri reklamácii ŽIADAL o zaslanie na číslo účtu IBA SK***************, oni to MUSIA splniť a nevyhovárať sa na nejaký poondiatý systém.
kopretinka podľa mňa tie peniaze neposlali,solídny obchod by to riešil inak...tie peniaze museli z banky vrátiť,keďže ich nemali kam priradiť
jancibakanci samozrejme ze to som im uz napisal a odpoved bola z ich strany je to uzavrete peniaze psolali mam ist do banky sa stazovat
kopretinka nech ti dajú číslo účtu,na ktorý to poslali...
jancibakanci oni tvrdia ze to urobil system automaticky a nemaju cislo uctu len koncove cislo karty
kopretinka ale tie peniaze sa im museli vrátiť,lebo také číslo účtu neexistuje.Ak to robí systém automaticky,načo potom pýtali číslo úćtu?
jancibakanci vsak ja to viem ja som im to aj napisal od vtedy co psolali akoze peniaze ubehlo dva tyzdne , a od utorka uzz na mail neodpovedaju a ked volam tak zdvihen ta ista krava a povie to iste z ich strany je vsetko ok mam ist sa stazovat do banky , neviem co mam robit uz som podal staznost na SOI ale to trva dlho a v podstate mne to nepomoze
Žabinka a tej pani na telefóne si oznámil, že reklamáciu nepovažuješ za ukončenú, nakoľko si nedostal vrátené peniaze podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa §2 písm. m)? takže sa obraciaš na SOI.. občas je dobré spomenúť aj dáky paragraf a SOI, aby si navodil dojem, že pozor na mňa..
jancibakanci ja som ten podnet podal aj staznost ale ako mi povedala pnai zoSOI moj problem ot nevyriesi ak zistia pochybenie tak dostanu pokutu ale ja nedostanem nic
Žabinka ja píšem o pani z deichmanu, či si ju o tom oboznámil.. a komunikuješ s deichmanom aj písomne? pošli doporučený list so sťažnosťou a ako postupuješ ďalej s obrátením sa na SOI..
jancibakanci ja som im pisal volal , uz neodpovedaju , napisal zakony , pohrozil aj trestnym oznamenim , jednoducho uz nekomunikuju oni to povazuju za uzavrete , pisomne mailom postou som nezasielal nic asi poslem ten list
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Makovsky je offline (nepripojený) Makovsky

    Som biofyzik a využívam svoje poznatky pre službu zdravia. Meriam elektromagnetický smog. Venujem sa alternatívnej medicíne - fytoterapií. ...viac Makovsky
    Komunikuj písomne nie telefonicky! Urguj platbu a nech ti písomne uvedú kedy, koľko a na aký účet poslali. Ak taký účet neexistuje (dá sa to preveriť v banke) peniaze sa im vrátili. Ak existuje, žial tie sa im nevrátili. Musiš trvať na tom aby to poslali na účet ktorý si im uviedol v reklamácii.
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    jancibakanci dakujem uz komunikujem len pisomne na mail neodpisu a poslal som im doporuceeny list a prevzala ho ta ista pani co ma odfajcila ze z ich strany je vsetko ok a ze odpoved dostanem ale jej vyjadrenie som uz dostal , myslim ze ten ucet neexistuje ja som totiz asi tak 3 roky dozadu mal iny ucet a aj vtedy ssom u nich nakupoval tak rozmyslam aj nad tym ci im to system nedoplietol , napisal som im oznacil na hrubo cislo uctu , ale myslim ze s tym nic nenarobim oni teda ja neviem ale stale ci volam pisem stale ta ista zena zodvihne a odpoveda na maily Ktarína Brokešová, velka spolocnost jak deichmann a jedna zena a esdte k tomu aj prebera postu a napisal som list riaditelstvo spolocnosti aona ho prebrala , ja nechapem , sadnem do auta a asi urobim 500 km a anvstivim ich len neviem ci ma neposole ochranka prec (zartujem )
    vicktor "myslim ze ten ucet neexistuje" - tak zrusil si ten ucet, ci nevies? Over v banke.
    Vypytaj doklad kam poslali peniaze a reklamuj ze na nespravny ucet.
    jancibakanci ak pouzili ten moj z pred par rokov tak ten som zrusil , aj som si nie isty ze tam poslali to ma len napadlo ze ci im nezblbol system a k mojmu menu im priradil aj ten stray ucet , , v banke ti nepovedia ci ucet existuje alebo nie a po dalsie to mam zbehat vsetk ybanky ,? a z deichmannu mi dali len posledne 4 cislie karty a to nie je moje reklamoval som , do teelfonu mi povedala zasa ta ista krava co ma oddfajcila ze odpoevd mi poslu ale stanovisko sa nemeni z ich strany je vec vybavena , poprosil som ich nech si kuknu ze urcite sa im peniaze vratili a nereaguju ani na to
    Makovsky Pošli im doporučený list ktorá nazveš - Predžalobná upomienka - pokus o zmier.
    Napíš že si dňa---- žiadal o vrátenie peňazí na účet č........ Do dnešného dňa peniaze si nedostal. Preto ich žiadaš o zaslanie čiastky ..... na účet č. ........do 15.8.. Ak do uvedeného termínu požadovanú čiastku nebudeš mať na účte obrátiš sa na súd. Budeš žiadať okrem uvedenej čiastky aj úroky z omeškania, náhradu súdnych trov a právneho zastupovania.
    jancibakanci nieco podobne som im uz poslal a vcera som skusil zavolat na infolinku zasa zodvihla ta an ktoru som podal aj staznost ako sa sprava a podobne a odbila ze list dostali a odslu mi odpopved ale stanovisko bude to iste a nemenne , ze z ich strany je vec uzatvorena a peniaze poslali
      zbaliť

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.