margeritt
Nedá mi neozvať sa,aj ja mám tieto výrobky tiež som robila prezentácie.Miska kyska a tiež zázračné kisky sa mi časom ošúchli a už nie sú také hladké ako keď som ich kúpila,tiež mäkké pokrievky sa mi začali od stredu olupovať,no a do misy na cestoviny som pred viac ako rokom naliala paradajkovú polievku a do dnes ju mám zafarbenú.V chlebovnici mi tiež plesnie pečivo aj napriek radám, že treba ju každý deň vyvetrať.Výrobky sú naozaj drahé ale opotrebujú sa ako tie obyčajné z našich obchodov.Napriek všetkým záporom nádoby používam ale už by som nemohla hovoriť o ich doživotnej záruke.
Doživotná záruka sa rozumie na funkčnosť výrobku - v kyske vykysne cesto, po odvzdušnení tesní a uchováva potraviny - ako aj zázračné misky, chlebník uchováva svieži chleba ...Používanie zanechá stopy na každom výrobku z každého materiálu - sklo, antikor...
Kupovali sme kvalitné výrobky a kvalitu musíme aj vyžadovať za naše korunky. Zavolajte svojej poradkyni, alebo v katalógu máte distribučné strediská, tam vám určite poradia a riešia aj reklamácie funkčnosti, nie mechanické poškodenie.
Rada čítam, že párty sú fajn -podebatíme čo v tom a tom výrobku sa dá robiť. Výrobky používam 8 rokov a teším sa vždy na novinky, proste sú mojou srdcovou záležitosťou a preto som sa stala tento rok poradkyňou.
Milé dámy, určite aj vy sledujete akcie v letáčikoch a preto ak bude doporučujem pekáč na lazane- v katalógu je len ultra plus. Videla som aj nový chlebník - je odklápací - určite si ho potom kúpim, mám ten o ktorom píšete a mňa poslúcha. Teším sa na ďalšie príspevky.