Do Dánska dodávame drevené podlahy. Na základe ich reklamácii vystavili nám faktúry. Jedna fa je na nekvalitný tovar, je na nej udané množstvo v m2 a dopravné za výjazd za reklamáciou. Tovar sa ešte nevrátil. Učtovať ich fa, alebo vystaviť náš dp? Nevieme ku ktorej našej dodávke sa to vzťahuje.
Ďalšia fa je na opravu nekvality. Pri ich fa je priložená fa od firmy,ktorá opravu urobila a nám z nej vyfakturovali 50% nákladov.Tiež nevieme určiť našu pôvodnú fa. máme samozdaniť ich fa za prefakturáciu prác, alebo vystaviť dp na zníženie hodnoty dodávok. Niektoré reklamácie sú ešte z minulého roku. fa za opravu je z 1/06 a nám vystavili fa 6/06.
Finančné vysporiadanie riešia tak, že po vystavení ich fa nám najbližšiu úhradu o tieto čiastky ponížia. Nevieme ako to riešiť, keď každý prípad je trochu iný.