Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Sme firma v nájme, nakoľko opravujeme veľké stroje, dvor bol rozrýpaný, tak sme si ho so súhlasom nájomcu dali vybetónovať, ako zaúčtujem faktúru za beton vrátane dopravy a prečrpania vo výške 5.355,- €. Ďakujem
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
NandrolonTo je dosť zavádzajúce. Ak majú v prenájme iba pozemok, tak nemôže dať TZ pozemku. Ak majú v prenájme budovu, taktiež spevnené plochy nemôžu ísť ako súčasť budovy. Zaradia to ako spevnené plochy do príslušnej daňovej OS a účtovne si to zaradia tak, ako predpokladajú že ich budú využívať, prípadne akú majú dĺžku nájmu.
Máme spevnené plochy na mestskom prenajatom pozemku, zaraďoval som ich v minulosti ešte ja osobne a dal som ich ako keby boli na našom. Prešlo to renomovaným auditom normálne. Určite by som ich nedal ako TZ pozemku a nič iné sme tam prenajaté nemali.
Preto treba ku každému prípadu pristupovať osobitne...