Zavrieť

Porady

Pizzeria a sklady

Dobrý deň,
mám otázku ohľadom skladov v pizzerií v JU.
Preberáme účtovníctvo, predchádzajúca účtovníčka nevyžadovala vedenie skladovej evidencie. Všetky nakúpené potraviny (materiál) išiel priamo do spotreby , neriešili normu mánk, straty, proste nič......
Ako sa má správne viesť skladová evidencia pri výrobe jedla na objednávku?
Nastaviť si pokladňu (ORP, ERP) tak aby pri blokovaní jedla odpisovala zo skladových kariet? resp. tak ako to zvládne software?
do skladu si každý deň nakúpený (dovezený) materiál príjmu - príjem (príjemkou), zúčtujú každý deň spotrebu výdajkou (podľa receptúry) , a počas inventúry vyčíslia stav, zaúčtujú rozdiely a prepočítajú normu mánk (stratné, prirodzený úbytok ai.)
Ak účtujete reštauráciu, i keď v PU ako riešite materiál a sklady potravín ?
Fakt nikto neporadí? neverím, že nerobíte žiadnu stravovaciu prevádzku, bufety......
ozaj nikto?

Ďakujem
Naposledy upravil Negoce : 01.02.24 at 12:25
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.