Zavrieť

Porady

SZČO min.mzda,odvody

Caute,
je tu kopec tem ale ziadna mi presne neprilieha.

Som SZČO od novembra 2006 a nieje mi jasne ako to je s min.mzdou a vsetkymi odvodmi.

Mal by som uz uctovat aj o minimalnej mzde ak nemam ziadne odvody? Do zdravotnej neodvadzam lebo som este student, a vraj do mojich 25 narodenin to bude robit stat.
Kedy uz budem povinny platit vsetky odvody ( soc., a zdravotne) ?

Mozte mi prosim niekto pomoc a nejako to vsetko jednoducho vysvetlit?

Moc dik
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    abel je offline (nepripojený) abel

    abel
    Do Sociálnej poisťovne Ti vznikne povinnosť platiť odvody až podľa daňového priznania za rok 2006, ak prekročíš obrat 91200.- Sk. Do 30. 6. 2007 pošleš do SP výpis zo svojho daňového priznania, ak tvoj obrat spomínaný limit neprekročí, odvody do Sociálnej platiť nemusíš.
    Do zdravotnej poisťovne- uvidíš pri ročnom zúčtovaní ZP, ktoré bude treba urobiť do 30.6.2007.
    Mal by som uz uctovat aj o minimalnej mzde ak nemam ziadne odvody? - túto otázku som nepochopila, ak nemáš žiadnych zamestnancov, zabudni na celý výraz.

    pavolp je offline (nepripojený) pavolp

    pavolp
    OK.
    a z akeho zakladu sa to potom vyratuva?

    Este jedna otazocka: ak nedosiahnem dany obrat, je potom lepsia byt dobrovolnym platitelom (koli dochodku a zdravotneho zabezpecenia)?
    A vopred dik moc