Zavrieť

Porady

Účet 538

Dobrý deň, chcem poprosiť o radu. Som začiatočník účtujúci v podvojnom účto. , účtujem manželovu sro a vznikli mu náklady týkajúce sa založenia s.r.o. a to náklad za právnu pomoc pri založení vyplatený advokátke+ nejaké overovania podpisov.Zaúčtovala som dobre na účet 538 alebo je to 518-analytika?
A ešte jedna vec, na sro bol kúpený mobilný telefón za 1 skk, na aký účet by ste tento prípad zaúčtovali?
Vopred ďakujem za rady
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    lholla
    Dobrý deň, chcem poprosiť o radu. Som začiatočník účtujúci v podvojnom účto. , účtujem manželovu sro a vznikli mu náklady týkajúce sa založenia s.r.o. a to náklad za právnu pomoc pri založení vyplatený advokátke+ nejaké overovania podpisov.Zaúčtovala som dobre na účet 538 alebo je to 518-analytika?
    A ešte jedna vec, na sro bol kúpený mobilný telefón za 1 skk, na aký účet by ste tento prípad zaúčtovali?
    Vopred ďakujem za rady
    Sú to služby 518, telefón je účet 501.AK sú zriadovacie náklady vyššie ako 50000.- tak je to účet 011.
    Naposledy upravil Tweety : 08.01.07 at 08:51

    alena je offline (nepripojený) alena

    alena
    je nejaký rozdiel v účtovní poplatku za overovanie podpisov u notára a na matrike, kde je to správny poplatok?

    skaspa je offline (nepripojený) skaspa

    skaspa