Stale tu hovorite len o fakturach za elektriku, zacala som uctovat jednu malicku s.r.o a tam maju:
- splatkovy kalendar na elektriku. V nom je vycisleny zaklad dane 1512,6 + DPH 287,40, na 10 mesiacov v roku.
- dosla faktura za obdobie 4 mesiace = spotrebovane 3250,- + DPH 617,5
- zaloha 7200,-, takze vysiel preplatok nejakych 3332,5 Sk
Chcem sa opytat:
1. ako zauctovat splatky (s DPH, alebo bez? a na ake ucty)
2. ako zauctovat fa (to uz bolo pisane, to som uz pochopila, ale co s tym, ked na fakture je odratana sice cela zaloha, ale bez vycislenia DPH?)
3. ako zauctovat splatku, ked bola zaplatena, ale neni v splatkovom kalendari, (v splatkovom kalendari im vypadol januar a jul, ale sro ma v banke trvaly prikaz na vsetky mesiace)
4. odpocet DPH je az po zaplateni, alebo pri zauctovani?
Uz mi z toho magori a cim viac nad tym rozmyslam, tym viac som z toho mimo. Tento stvrtrok mali zaplatene na cas, takze som odratala DPH, no stale neviem ci som urobila dobre. [img]images/icons/icon9.gif[/img][img]images/icons/icon10.gif[/img]
Dakujem vsetkym za pripadne odpovede.