Zavrieť

Porady

stravovanie

prosim o pomoc zacinajucemu:
od 1.1.07 zamestnavam 15 ludi v HPP, v restauracii teda mam vlastne stravovancie zariadenie pre zamestnancov. Som platca DPH, ale mame vlastne stravne listky!! ktore platia u nas v restauracii.Chcem ich davat zamestnancom, ale neviem ako to riesit zo SF a co s tymito listkami a co s DPH. precitala som uz vsetky clanky tu na porade ale asi si to neviem predstavit dost dobre v praxi. Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ilona je offline (nepripojený) ilona

    ilona
    Určíš si nejakú hodnotu tých tvojích stravných lístkov,z toho určíš koľko budeš prispievať ty ako zamestnávateľ,najviac však môžeš do výšky 49,-sk /aj nejaké hal./čo je uznaný daňový náklad,no môžeš aj viac.Sám musíš vedieť koľko si schopný prispieť zo soc.fondu. Zostávajúci rozdiel zaplatí zamestnanec a z tejto sumy musíš odviesť aj DPH.Počet lístkov by mal zodpovedať počtu pracovníkov a odprac.smien.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.