Ahojte, dvaja živnostníci (združenie) si založili s.r.o., v ktorej sú aj konateľmi. Majú uzavretú zmluvu o nájme nebytových priestorov, kde je stanovené, že platby za služby spojené s užívaním nebytového priestoru (pr. elektr. energia , vykourovanie, poplatky SIPO...) bude uhrádzať nájomca, a to priamo poskytovateľom týchto služieb na základe jednotlivých faktúr vystavených týmito poskytovateľmi. Pozn.: adresa SZČO a s.r.o. je tá istá.
1) to mám zo živnosti prefakturovávať všetky platby do s.r.o.? Všetky faktúry nám chodia na živnosť. Alebo môžem tieto fakrúry rovno evidovať v s.r.o., aj keď sú na meno jedného z konateľov a nie na s.r.o.?
2) ak chceme teraz vymeniť strechu, a chcem aby náklady znášala s.r.o. ako je to možné urobiť?