Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Ja som absolútne nespokojný s Rýchlym internetom. Rýchlosť mi postupne klesala z nejakých 600kbps na 70kbps podľa toho, ako veľa zariadení T-mobile predalo. Kvalita signálu zlá, stále vypadávanie. Rýchlosť, ktorú deklarujú v reklamných šohoch je iba rýchlosť v rámci reklami. Pokúsim sa to riešiť ako reklamáciu (čo viem, že mi neuznajú, a cez Telekomunikačný úrad). Počul som o možnosti požiadať o zrušenie zmluvy bez zmluvnej pokuty. Držím palce ...
Tiež mám rýchly internet od T-Mobile ale nemôžem sa sťažovať. Vysielač je niekde nad Trenčínom a za celý čas - od Vianoc som ho musela 2x reštartovať. Prípojnú anténu nemám vôbec, rýchlosť stále ukazuje 100,0 Mb/s. Tiež záleží koľko prijímačov je pripojený na daný vysielač. Aspoň tak mi to vysvetlili odborníci z T-Mobilu. Pri veľkom počte prijímačov sa znižuje rýchlosť pripojenia lebo je sieť preťažená.