Vraciam sa k tomuto úžastnému zákonu, ktorý považujem za diskriminačný.
Predávajúci je chúďa proti prefíkanému spotrebitelovi, kt. má vždy v zmysle tohto úžasného zákona pravdu.
Predávajúci NEZABUDNITE NA SKUTOČNOSTI:
- riaďte sa pekným českým príslovím:
"Co je psáno, to je dáno"
- nikdy neurobte spotrebiteľovi dobre v tom zmysle, že mu iba zatelefonujete, reklamácia je vybavená, prídte si po tovar....,samozrejme, že Vám vyhovieme, vymeníme, opravíme. Všetko zašlite doporučene, odložiť podacie lístky
- nikdy nepreposielajte vyjadrenie sa k reklamácii v cudzom mene, teda v mene spoločnosti, ktorá Vám tovar zaslala. Musí fungovať spätná väzba, vy si to napíšte vo vlastnom mene, dátumy, bacha
- nikdy sa nedohodnite so spotrebitelom telef, že to prídete vymeniť, opraviť v daný deň. Bude sa Vám doba predlžovať, pretože spotrebitel dnes, ani zajtra nemá čas, ale až o týždeň (po 30 dňovej lehote), pošlite doporučene, že dôjde k výmene dňa xy. Ak nemá spotrebitel čas, všetko treba dokazovať písomne
- nikdy nepíšte jednoducho vo vyjadrení sa k reklamácii, že bola zamietnutá, lebo ....., ale napíšte pravdu, prečo je to tak, čo ste zistili, prešetrili, napíšte i to ako bolo s tovarom, výrobkom zaobchádzané, vyjadrite sa ak si myslíte, že je špinďúr, že neošetruje, nedodržiava.... Vybaviť musíte do 30 dni.
- nikdy neverte milému zákazníkovi, za Vaše dobré slovo, dostanete tak po hrbe, že sa z toho dlho nespamätáte
- vždy píšte dátumy, nikdy na ne nezabúdajte
- vždy píšte poradové číslo reklamácie
- všetko len písomne, písomne, písomne, písomne, písomne, lebo sa nespamätáte, keď Vám spotrebiteľ urobí
,
, pretože si vymení tovar pred uplynutím lehoty za nový, potom tento vymenený opäť po uplynutí lehoty vymení za nový, a má vždy nové, novučičké nové, pretože je dobrý (kopla by som ....)
- ak si naschvál poškodzuje vlastné veci, verte tomu, že ide o poškodzovanie a je to trestné ....
Kým človek neskúsi, tak neverí, čo sú niektorí ludia za ......, nebudem urážať zvieratká, lebo si to nezaslúžia