Zavrieť

Porady

reklamácia práčky

Dobrý deň,
neviete mi niekto poradiť, kde by som mohla stiahnuť formulár na napísanie reklamácie? Prípadne čo má taká písomná reklamácia obsahovať?
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Aljok je offline (nepripojený) Aljok

    Aljok
    Prečo chceš písať reklamáciu? Zavolaj na číslo zákazníckeho servisu, ktoré máš niekde v návode, alebo pri záručnom liste a nahlás reklamáciu telefonicky.

    zuz23 je offline (nepripojený) zuz23

    zuz23
    Preto písomne, lebo mi robia problémy v servise.
    a auguste 04 bola kupovaná práčka...v máji 06 (čiže ešte v záruke) sa pokazil celý programátor a bol nám vymenený nový....tento nový sa opäť v auguste 07 pokazil....servisná organizácia tvrdí, že na súčiastku dávajú 6 mes. záruku a teda si celú súčiastku musím uhradiť sama (2.000,-). Tak som volala do Združenie spotrebiteľov SR, na SOI-ku a aj predávajúcemu a tí mi všetci zhodne tvrdia, že pokiaš bola súčiastka menená za novú, nie opravovaná, ešte v čase záruky práčky, vzťahuje sa na ňu záruka 24 mesiacov odo dňa namontovania do práčky...tzn. od mája06 do mája 08. Keďže už z telefonického rozhovoru so servisnou organizáciou viem, že mi túto reklamáciu nechcú uznať, volala som späť na SOI-ku, kde mi odporučili poslať reklamáciu písomne, oni sa musia vyjadriť a ja potom ich vyjadrenie+všetky doklady, ktoré k tomu mám mám zaslať im a oni to budú riešiť...preto potrebuje písomnú reklamáciu...nejký vzor, formulár....aby som náhodou nezabudla na nič podstatné, čo by tam malo byť .

    fachman je offline (nepripojený) fachman

    fachman
    Pred pár dňami som sa pýtal na aut.práčky,keďže robia problémi zaslúžia si anti reklamu,chcem kupovať práčku,takže aká značka práčky robí problém Tebe a možno nie si sama,komu sa vyhnúť pri kúpe? Takto nanich.Nie sú profesijonáli,tak nech idú...

    ormika je offline (nepripojený) ormika

    ormika
    Ja mám s ARDO zase dobré skúsenosti. Podľa mňa záleží od predajne kde si to kupovala. My sme mali niečo s rúrou, prišiel servisák, a ja som nemohla nájsť servisnú knižku. No máme ešte aj digestor ARDO, tak tie kupony zobral od digestoru. Nebol žiadny problém. A v predajni kde som to kupovala mi povedali, že mi kľudne servisnú knižku, resp. kupóny na sporák vybavia ak budem chcieť. Všetko určite závisí od ochoty ľudí.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.