Preto písomne, lebo mi robia problémy v servise.
a auguste 04 bola kupovaná práčka...v máji 06 (čiže ešte v záruke) sa pokazil celý programátor a bol nám vymenený nový....tento nový sa opäť v auguste 07 pokazil....servisná organizácia tvrdí, že na súčiastku dávajú 6 mes. záruku a teda si celú súčiastku musím uhradiť sama (2.000,-). Tak som volala do Združenie spotrebiteľov SR, na SOI-ku a aj predávajúcemu a tí mi všetci zhodne tvrdia, že pokiaš bola súčiastka menená za novú, nie opravovaná, ešte v čase záruky práčky, vzťahuje sa na ňu záruka 24 mesiacov odo dňa namontovania do práčky...tzn. od mája06 do mája 08. Keďže už z telefonického rozhovoru so servisnou organizáciou viem, že mi túto reklamáciu nechcú uznať, volala som späť na SOI-ku, kde mi odporučili poslať reklamáciu písomne, oni sa musia vyjadriť a ja potom ich vyjadrenie+všetky doklady, ktoré k tomu mám mám zaslať im a oni to budú riešiť...preto potrebuje písomnú reklamáciu...nejký vzor, formulár....aby som náhodou nezabudla na nič podstatné, čo by tam malo byť
.