Zavrieť

Porady

Ako obísť 2 mesačnú výpovednú lehotu???

Otváram si živnosť od 1.10.2008, zatiaľ pracujem ako zamestnanec, vedúcemu som včera povedal, že končím a že už v pondelok neprídem do práce a on mi na to povedal, že v žiadnom prípade, no ja sa potrebujem od pondelka zaúčať už do mojej budúcej živnosti. Dokonca som zohnal za mňa náhradu. Keby vedúci chcel, tak mi nerobí problémy, ale naschval ma nechce pustiť pretože idem robiť na živnosť ku konkurenčnej firme, kde budem zarábať omnoho viac. Dá sa prosím vás obísť nejak novoschváleny zákon o dvojmesačnej výpovednej lehote, bez toho, aby som im musel za tie dva mesiace platiť ušlý zisk vo výške mojej mesačnej mzdy? Poraďte mi prosím vás, lebo neviem, ako sa z toho vymotať.
Usporiadat
jozefstefan jozefstefan

jozefstefan je offline (nepripojený) jozefstefan

sta Pozri príspevok
Inak výplatu za 8/2007 ešte nedostal, ani ostatní zamestnanci ešte nič nedostali. Výplatný termín majú 15-ty deň v mesiaci, čiže mali ju dostať do 15.9.2007 a ništ...
Ak nedostal vyplatu do konca septembra za 08/2007, moze dat okamzitu vypoved, nie?
0 0
sta sta

sta je offline (nepripojený) sta

jozefstefan Pozri príspevok
Ak nedostal vyplatu do konca septembra za 08/2007, moze dat okamzitu vypoved, nie?
Áno môže, lenže on nečakal do konca septembra, ale podal ju už 13-teho septembra, keďže mal ponuku na lepšiu prácu aj lepšie platenú
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

sta Pozri príspevok
Áno môže, lenže on nečakal do konca septembra, ale podal ju už 13-teho septembra, keďže mal ponuku na lepšiu prácu aj lepšie platenú
Bohužiaľ 13.9. ešte nebola naplnená skutková podstata pre okamžité skončenie PP, preto takéto skončenie právne nie je platné. Keby sa zamestnávateľ obrátil na súd, tak s tým vyhraje.

Ten zamestnanec mohol dať okamžité skončenie až 1.10., vtedy by to bolo právoplatné,.
0 0
Brana Brana

Brana je offline (nepripojený) Brana

Dobry den, velmi surne potrebujem radu.