Zavrieť

Porady

Ročná uzávierka v Pohode

ako postupovať???
prvý krát robím uzávierku PU, robím ju v Pohode, Pohodu mám iba krátko, nemám v tom celkom jasno, tak študujem a študujem a zatiaľ neviem odkiaľ začať.
veľmi rada by som prijala akékoľvek rady ohľadom ročnej uzávierky od skúseným Pohoďákov,
ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    anka1 je offline (nepripojený) anka1

    anka1
    edep
    ako postupovať???
    prvý krát robím uzávierku PU, robím ju v Pohode, Pohodu mám iba krátko, nemám v tom celkom jasno, tak študujem a študujem a zatiaľ neviem odkiaľ začať.
    veľmi rada by som prijala akékoľvek rady ohľadom ročnej uzávierky od skúseným Pohoďákov,
    ďakujem
    Edep, skús si v programe POHODA v hornej lište kliknúť na ikonku "Pomocník" a následne na "Témy pomocníka", potom na "Podvojné účtovníctvo" a nakoniec na "Uzávierka" určite sa dočítaš viac. Je to dobre rozpísané čo všetko musíš urobiť a ako uzatvoriť rok.
    Pekný deň

    victoria je offline (nepripojený) victoria

    victoria
    Chcem sa opytat ci ste sa nahodou niekto z vas uctujucich v pohode nestretli s niecim takym ako ja :

    v analytickej suvahe mi zobrazuje stratu minuleho roku na ucte 429 ale do suvahy v plnom rozsahu mi ju neprenesie :-(

    Rooibos je offline (nepripojený) Rooibos

    Rooibos
    victoria