Zavrieť

Porady

MRP-sociálny fond

Prosím, kto mi pomôže? Som začiatočník v MRP. Ako zaúčtovať výpis sociálneho fondu v JÚ MRP?
Usporiadat
zuzanar zuzanar

zuzanar je offline (nepripojený) zuzanar

Príjem na účet - soc.fond "Pohyby-Príjmy-14 Sociálny fond (tvorba)
Výdaj z bežného účtu, alebo z pokladne - "Pohyby-Výdaje-26 Sociálny fond
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka
Ak robíš pod MRP-Win tak ako píše zuzanar.
0 0
Valika Valika

Valika je offline (nepripojený) Valika

ekonomka
Ako účtujete tvorbu soc.fondu v PU v MRP WIN.Ja využívam automatické zaúčtovanie miezd do PU ale tvorba soc.fondu mesačne mi tam chýba.Dá sa to len cez interné doklady?? Dakujem.
0 0
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka
Cez Interný doklad. Nepoužívaš tam pokladňové účty ani bankové, nie je to faktúra už len zostáva interný doklad.
0 0
Valika Valika

Valika je offline (nepripojený) Valika

ekonomka
Na mesačných rekapitaláciach presnejšie Sumarizácii položiek miezd za mes. 3/05 nevidím náhrady za dovolenky, sviatky ktoré potrebujem k výpočtu tvorby soc.fondu.Ako vyčíslite čo najjednoduchšie tvorbu SF ? Od hr.miezd potrebujem odrátať náhrady za dovolenky ....... Ako na to za jednotlivé mesiace 1,2,3/05 ???
Vďaka.
0 0
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka
Sú započítané v hrubej mzde.
0 0
Valika Valika

Valika je offline (nepripojený) Valika

ekonomka
Dakujem Lenka v prvom rade si sledujem svoju SS.Ale sa opýtam ked pozriem do MRP a sú tam hrubo označené nadpisy to znamená, že to sú nové články ktoré som ja nečítala? Alebo sú to nové len dnešné články? Vdaka.
0 0
lenkak lenkak

lenkak je offline (nepripojený) lenkak

Lenka
Všetky hrubo označené názvy sú tie články čo si nečítala od posledného pripojenia sa na Poradu. Čiže keď sa nepripojíš 2 dni, budeš tam mať príspevky z dvoch dní.
0 0
Valika Valika

Valika je offline (nepripojený) Valika

ekonomka