Zavrieť

Porady

ceny plastových okien,kvalita

Dobrý deň prajem,kúpili sme starší rodinný dom,na ktorom chceme meniť okná,poraďte mi prosím načo si dávať pozor pri výbere,čo to znamená 5-komorové atď,som v tom úplný laik.Počula som,že jedno okno môže stáť 25000,bývam v Nitrianskom kraji,neviete mi poradiť nejakú fajn firmu,aj cenovo prístupnú?ďakujem
Usporiadat
LLilly1 LLilly1

LLilly1 je offline (nepripojený) LLilly1

My sme si dali robit plastové okná a dvere na cely byt, i dom a bola to firma z okolia Nitry, mali naozaj fantasticku cenu a su i ochotny. Predsa si nebudem davat robit od Komárna okna teraz mozno spravia dobre ale co ked bude reklamacia, usadili sa mi okna lebo boli velke stacilo iba zavolat dohodli sme sa kedy mozu prijst a uz tu boli, a spravili to. Proste nasi znamy i rodina len vylucne od nich bereme okna lebo maju i kvalitne a cenovo vyhodne ponuky. Vsak skus im poslat rozmery, neboj za cenovu ponuku nepýtaju nič, ba ked chces tak ti i poštou pošlu. Ich mailova adresa je: europlastplus zavinac gmail bodka com
0 0
najag najag

najag je offline (nepripojený) najag