Môj názor je, že každý , kto pre neho predáva musí mať jeho ERP, aspoň pokiaľ ide o ľudí na príkazné zmluvy. To on rozhodne odmieta s tým, že už sa stalo, že zmizli aj s knihami. Bojí sa, že mu pokladňu niekde speňažia ,alebo zneužijú jeho údaje. Už s tými parogonmi sa mu tiež nepáčilo. No tak som mu povedala, že jeho spôsob podnikania nesie riziko, ktoré si sám musí nejako ošetriť v zmluvách a daňový úrad to nezaujíma. Chce odo mňa vedieť ako to má riešiť, ako by zmenilo sitáciu, keby ďalej spolupracoval len s ľuďmi na živnosť. Lenže aj tí živnostníci by predávali jeho tovar a pre neho. Chce im vyplácať len provízie, tak potom akú RP by mali mať jeho /s jeho údajmi/, alebo svoju vlastnú? Ak by mali vlastnú, museli by tovar od neho nakupovať, viesť sklad, predávať pod svojim menom. Toto tiež odmieta, lebo vraj to mu potom nikto predávať nebude. Navyše sa tearz stane platcom DPH. Povedzte prosím, ako by ste to vyriešili tak, aby bolo všetko v rámci zákona.