Zavrieť

Porady

fa v cudzej mene v RO

prajem pekné popoludnie,
chcem sa opýtať na účtovanie došlých fa v cudzej mene v RO-
som totiž začiatočník bez praxe a neviem či mám účtovať kurzové rozdiely v priebehu mesiaca, alebo až na konci roka , keď mám záväzok v cudzej mene.
Ide o to, že pani, ktorá účtovala predo mnou vždy počkala až kým sa fa v cudzej mene uhradí a až tak ju nahrala do účtovníctva .

Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    s.h. Pozri príspevok
    prajem pekné popoludnie,
    chcem sa opýtať na účtovanie došlých fa v cudzej mene v RO-
    som totiž začiatočník bez praxe a neviem či mám účtovať kurzové rozdiely v priebehu mesiaca, alebo až na konci roka , keď mám záväzok v cudzej mene.
    Ide o to, že pani, ktorá účtovala predo mnou vždy počkala až kým sa fa v cudzej mene uhradí a až tak ju nahrala do účtovníctva .

    Ďakujem
    KR vznikajú z úhrad záväzkov a pohľadávok.

    s.h. je offline (nepripojený) s.h.

    s.h.
    ďakujem za odpoveď, ale pre istotu sa chcem opýtať, akým kurzom prepočítam zahraničnú faktúru - kurzom v deň jej prijatia, alebo dňom vystavenia faktúry resp.dňom vzniku zdan.plnenia?