Zavrieť

Porady

náklady spojené s užívaním bytu (kancelárie)

Dobrý deň, rada by som Vás poprosila o celkový pohľad na účtovanie nákladov spojených s užívaním a správou bytu, konkrétne ide o kanceláriu firmy. My sme nájomca. Máme mesačný predpis úhrad za služby spojené s nájmom, kde je vyčíslená suma za teplo na vykurovanie, za vodu a stočné, za zrážkovú vodu a samotný nájom za kanceláriu. Platíme mesačne. Po skončení roka, v máji, nám príde vyúčtovanie, kde je uvedený nedoplatok alebo preplatok. Prosím Vám ako je potrebné o tom účtovať, a hlavne kedy vstupujú výdavky do daňových nákladov?
Mám zavedený určitý systém (mesačne účtujem do nákladov - napr. rok 2007 - len neviem, či nedoplatok, o ktorom sa dozviem až v máji 2008 môže byť daňovým nákladom roku 2008), tak by som si to chcela overiť. Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Treba tvoriť rezervu k 31.12. na prípadné nedoplatky.

    náklady spojené s užívaním bytu (kancelárie)

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.