Zavrieť

Porady

Qashqai

Kupu uz to tento rok nestihnem. Reklamam neverim.
Rad by som - ak niekto mate Nissan Qashqai - "pocul" recenzie. To auto sa mi paci, ale kedze na nedostatky sa prichadza postupne , radsej sa popytam. Bol som si ho zblizka obzriet v obchode a co ma zarazilo je nedorieseny batozinovy priestor. Zadne sedacky sa nedaju vytiahnut , iba tak neuplne sklopit. Bol som zhrozeny, ako mozno v aute za take penieze take cosi ponukat. Dost mi to schladilo k nemu sympatiu, kedze z auta maly nakladiak obcas urobim.
Naposledy upravil comodo : 21.12.08 at 20:11
Usporiadat
tom_NR tom_NR

tom_NR je offline (nepripojený) tom_NR

millane Pozri príspevok
Keď som sa dozvedel že v Qashqai je diesel od renaultu , tak som si povedal...čo chceš? veď to je auto do tesca a naspäť. Pre dôchodcov.
Ak máte problém s Renault motormi, mali ste si to zistiť ešte pred kúpou. Záleží aj na servisoch, ako zodpovedne si odvedú prácu.
Svojho času naša firma zmluvne využívala služby istého autoservisu, ktorý si sám zabezpečoval robotu. Jednu závadu odstránili, ale po prebratí auta sa ihneď (alebo v krátkom čase) vyskytla ďalšia a auto šlo naspäť. Podnikanie po slovensky...
0 0
millane millane

millane je offline (nepripojený) millane

day Pozri príspevok
nissan a renault spolupracuju uz dlhsie, ako vacsina automobiliek. qashqai je velmi oblubene auto, a aj predavane takze sa urcite najdu aj nevydarene, ale musime povedat, ze zalezi aj na soferovi
Jasna vec že zaleží aj na šoferovi, veď nohu strčenú v karburátore mám 25 rokov, sponzorujem dopravnú políciu a servisné firmy.
Dosť bolo srandy, jednoducho ten môj Nissan nebol šťastný výber.Uvidíme ako kvalitne bude vyrobené Mitsubishi. Vypadá ako tryskáč.
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

millane Pozri príspevok
Najprv sa porúčalo turbo,dymu sa začalo valiť akoby auto horelo,ironiou bolo, že som stál na križovatke pred hasičama,a tí vybehli s penou uprostred leta. Sneží.
Nenabehol som po oprave ani 5000km a hrmot v motore - kľuková hriadeĺ.Potom každých 1000km problémy s chladením, no a čo ma dožralo bolo, keď som pred kruháčom,nemohol zaradiť dvojku a ostal som stáť. Po odvoze odťahovkou bola diagnoza - spojka s prevodovkou. auto malo len 200 000km. Keď som sa dozvedel že v Qashqai je diesel od renaultu , tak som si povedal...čo chceš? veď to je auto do tesca a naspäť. Pre dôchodcov.
dobré ráno stará mama....
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

millane Pozri príspevok
Jasna vec že zaleží aj na šoferovi, veď nohu strčenú v karburátore mám 25 rokov, sponzorujem dopravnú políciu a servisné firmy.
Dosť bolo srandy, jednoducho ten môj Nissan nebol šťastný výber.Uvidíme ako kvalitne bude vyrobené Mitsubishi. Vypadá ako tryskáč.
no podľa toho od koho bude motor...tiež to niesu čistokrvný japonci.....ako kopec iných značiek....
http://auto.pravda.sk/testy/clanok/2...ari-spotrebou/
Motor a prevodovka
Pod kapotou sa ukrýva veľká pýcha Mitsubishi. Kým doteraz nakupovalo naftové motory od koncernov VW a PSA, v ASX debutuje jeho prvý autorsky vyvinutý diesel 1.8 DI-D. A nie hocaký. Ide o prvý diesel s variabilným časovaním ventilov a najnižším kompresným pomerom 14,9:1. Už výkonom 110 kW a krútiacim momentom 300 Nm dáva najavo, že si trúfa na dvojlitrových konkurentov. A platí to aj za volantom. Dynamika jazdy je postačujúca a nesklame ani pri predbiehacích manévroch.
Bohužiaľ, ani revolučná technická novinka neochránila tento motor od chronickej choroby mnohých dieselov – slabého záťahu pri nízkych otáčkach. V tomto smere je na tom možno lepšie jeho slabšia verzia s výkonom 85 kW. Pri preraďovaní vyšších prevodových stupňov si preto musíte dávať pozor, aby ste nespadli do „hluchej“ zóny pod 2000 otáčkami za minútu. V takomto prípade motoru trochu trvá, kým chytí druhý dych. Zato vo vysokých sa cíti ako ryba vo vode a vďaka variabilnému časovaniu nepozná efekt prudkého úbytku sily predtým, než ručička otáčkomera zasiahne červené pole. Točí s neutíchajúcou razanciou až do konca spektra. Zvuk motora vás síce nijako neočarí, ale vyčítať mu hlučnosť či vibrácie by bolo nespravodlivé.
Čím vás však naozaj dostane, je jeho hospodárnosť. Priemer výrobcu 5,7 litra nafty nie je ďaleko od pravdy. Bežne sme s ASX jazdili pod hranicou šiestich litrov, a to vrátane jazdy v meste či na diaľnici. Mimo mesta možno pri ekonomickej jazde podliezť dokonca aj hranicu piatich litrov. To aj vďaka 6-stupňovej prevodovke a stop-štart systému, ktorý funguje naozaj takmer pri každom státí.
1 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať