220870 V podstate s vami súhlasím.Len tie nešťastné Slovenské zákony.
Väčšina firiem poskytuje aspoň aký taký bezplatný servis.Niekto nie.Príklad:Asi po pol roku ma volal známi ktorému som montoval dvere . Nadali sa zatvárať nezasúval sa jazýček.Stačila jediná kvapka oleja. Samozrejme bezplatne.
Mimo tom je zaujímavé na čo sa vzťahuje záruka niekedy aj 10 ročná.Treba si dobre prečítať zmluvné podmienky.Aj keď chápem že sa to asi nikomu nepáči ale ak sa vám firma rozhodne zarátať doladenie pántov tak nič nezmôžete.
220870, budem trošku"rýpať" dúfam,že neurazím
Možno niektoré firmy frflú, že sa nabehajú zbytočne k zákazníkom kvôli maličkosti...
ale...
-keď som si objednávala vchod. dvere za niekoľko desiatok tisíc, nikto ma neupozornil, že tie dvere bude treba pomene často preinštalovávať.
-nik mi pri montáži neukázal,ako si to môžeme urobiť sami
-nikde v papieroch sme také informácie nanašli
-ako mám ako laik,ktorý má prvé plast.dvere v živote vedieť, že potrebujú nejakú údržbu.(ved väčšina reklám láka práve na tú bezúdžbovosť)
Veď každý sa rozumieme svojej profesii,nik nemôže chcieť,aby si zákazníci zoháňali info kade-tade a vedeli všetko.
Ale možno sa to firmám oplatí,lebo po záruke si už účtujú...
a ešte
: Za posledných 15 r. sa mi stalo, že som dva krát volala opravára práčky
1, dhodobo stála voda v nádobke na bielidlo(nikdy nepoužívaná)-technik si vypýtal zub.kefku a za minútu bol hotový
2, neodtekala voda z hadice-technik vybral z hadice behom minúty 20 haliernik
v oboch prípadoch technik povedal, že hned po nahlásení vedel,kde bude chyba
a šiel na isto. Takže to mohol povedať do telefónu a urobili by sme si sami..
Ale prečo by to robili, keď si za minútu práce a 5km cesty zobrali po 500sk?
Takže si myslím, že na nevedomosti zákazníkov sa dá dobre zarobiť.
Takže prečo ich upozorňovať na nejaké maličkosti týkajúcich sa údržby...?
To isté sa dá povedať aj na tie dvere.