Zavrieť

Porady

Orange TV

cholerický drak s váhavým srdcom alebo váhavý drak s cholerickým srdcom.... ?????? ...viac
Ahojte máte tu niekto od Orange FIBER TV? Ak áno máte tam STV3?
Naposledy upravil pasuliatko : 05.01.09 at 20:55
Usporiadat
pasuliatko pasuliatko

pasuliatko je offline (nepripojený) pasuliatko

cholerický drak s váhavým srdcom alebo váhavý drak s cholerickým srdcom.... ?????? ...viac
Chobot Pozri príspevok
Ty kokso, to je tak tenký ten optický kábel? Tak ten v pohode prestrčím cez celý byt.
no hej len treba dávať pozor na jeho jemnosť a nie sú nadčený ked ti na druhý deň musia doniesť druhý kábel ked ho zlomíš
0 0
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

pasuliatko Pozri príspevok
no hej len treba dávať pozor na jeho jemnosť a nie sú nadčený ked ti na druhý deň musia doniesť druhý kábel ked ho zlomíš
Teraz som volal s technikom a ten mi povedal, že kábel má cca 6 mm v priemere, v podstate ako koaxiál. Aký ty máš potom kábel, keď má 2 mm?
0 0
vyr skalny vyr skalny

vyr skalny je offline (nepripojený) vyr skalny

Samotny opticky kabel je tenucky ale koli ochrane sa do bytu vedie v tzv. mikrotrubicke ktora moze mat cca 5milimetrov, je tensia ako koax ale horsie sa s nou manipuluje (ohyby nemozu byt velmi ostre)
0 0
cowboyka cowboyka

cowboyka je offline (nepripojený) cowboyka

bobiku Pozri príspevok
už som sa pýtala a bolo mi povedané, že to mám v akcií ako balik TV+interne+pevná linka, takže to nemôžem urobiť tak , že zruším len Tv.
Tak ked si tam volala a mas aj menene setoboxi viackrat tak daj reklamaciu na sluzbu a ziadas nejake zlavy alebo znizenie ci neplatenie poplatkov za TV ja som to urobil a pochodil somdostal som zlavy na 3mes len neviem este ake cakam na pisomne vyjadrenie ci mi poslali dnes.
0 0
cowboyka cowboyka

cowboyka je offline (nepripojený) cowboyka

Chobot Pozri príspevok
posúvam...
op.kable su vedene v cca 5mm trubke /pol centimetra/
0 0
pasuliatko pasuliatko

pasuliatko je offline (nepripojený) pasuliatko