Zavrieť

Porady

leasing v OMEGe

Milí Omegáči, som začiatočník v PU. Vie mi prosím Vás niekto poradiť postup ako zaúčtujem, zaradím auto na leasing ???

1./ sme platci DPH, kúpili sme dňa 3.6.2005 nové osobné auto do firmy na leasing - zaplatili sme akontáciu 160.000 s DPH - hotovosť, mám preberací protokol od predajcu
2./ zaplatili sme osobitne zákonné poistenie + havarijné poistenie 3.6.2005 cez banku /toto nie je zahrnuté v leas.zmluve/
3./ kúpili sme 6.6. disky z AL zliatin - mám fa od iného dodávateľa ako bolo auto - hotovosť
4./ dali sme vymeniť disky-prezuť kolesá - blok z ERP na servis + ďalší blok na ventily k tomu
5./ kúpili sme diaľničnú nálepku
6./ kúpili sme autopoťahy a osviežovač vzduchu
dnes išiel muž pre veľký technický, snáď zajtra ráno budeme mať aj značky na radosť JASTRABom .... súrne potrebujeme jazdiť !

všetkým vopred ďakujem...mám v tom totálny hokej, poprosím polopatisticky
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    slnko je offline (nepripojený) slnko

    slnko
    1. Akontácia z BV 160 000,- 474/221 suma bez DPH
    2. havárij+zák.poist. 568/221
    3. Fa disky 042/321
    4. výmena disky 042/211
    5. dialnič. nálepka 538/211
    6. autopoťahy 042/211
    7. osviežovač vzduchu 501/211

    Zaradenie do majetku cez ID:
    obstar. hodn voz.( istina bez DPH) 042/474