Zita5 Lianka , žiadne ťahanie ...ale samozrejme to je môj názor .Ak mala problém , jedným z riešení bolo , že to s Tebou bude konzultovať , ale mne to pripadá také nechcené a teraz keď horí , tak už jej je dobrá aj účtovníčka .
Hej, hej, mala sa poradit dopredu, resp. byt ku mne otvorena, v tom, ze robi aj veci, o ktorych mi nepovedala - ved uctovnictvo je najma o dovere. Napisala som jej mail, zanalyzovala jej povinnosti z Vyhlasky, poukazala na konkretne §, kde porusila predpis. Sprostredkovala som jej aj info z vasich prispevkov, vratane moznych dosledkov. A najma som jej odporucala prehodnotit system prace na prevadzke, poucit zamestnancov ohladom dodrziavania vyhlasky, aby sa do budnca eliminovali podobne problemy.
Neviem tu klientku este celkom odhadnut, ale zda sa, ze by to mala byt bezproblemova spolupraca - vieme si veci odkomunikovat. Neviem, preco mi toto nepovedala, mozno ziadne paragony tento rok ani neboli, az teraz. Je v strate a zrejme aj bude, tak z tohto pohladu nevidim dovod.
Viac menej ma len poziadala o pomoc v tom, ako by to mohla zdovodnit. Nemala som pocit, ze odo mna caka zazraky, ale niekedy mam pocit, ze ludia ocakavaju, ze uctovnik vyriesi vsetko. Tazko som ju mohla uspokojit kladnou odpovedou, ked evidentne porusila predpisy. Uz to bude len na nej, ako si to obhaji a z toho vyjde pri komunikacii s danovymi uradnickami. Poradila som jej par tipov na obhajobu v zmysle "uprimne sa kajam", "take omyly sa nam stavaju raz za ... x rokov"
a pod.