Ja som bola ako zamestnanec uctovnej firmy v pozicii ked som preberala uctovnictvo po inej uctovnej firme v priebehu roka. Odovzdali mi vcelku dobre podklady, ale boli tam urcite nezrovnalosti, ktore som konzultovala. Islo vsak o par uctovnych pripadov, ktore boli naozaj nestandardne zauctovane. Potom som este s nimi konzultovala, ked som nasla chybu vo vykazovani DPH a nasledkom boli dodatocne danove priznania. Kedze mi nedali uctovnu smernicu, system uctovania vo firme som si
nastudovala z uctovnych dokladov a z odovzdanych vystupov v elektronickej podobe.
Tam ale prechod uctovnictva bol rieseny tak, ze predchadzajuca firma dostala este jeden mesacny pausal aj ked uz neviedla uctovnictvo. Bola to odmena za pripadne konzultacie. Komunikovala som s nimi zvycajne mailom, aby nedoslo k nedorozumeniam. Prebratie firmy prebehlo korektne.
Pokial sa jedna o tento pripad, ak vies, ze si im odovzdala kompletne doklady, inventarizaciu uctov, vytlacene zostavy , uctovnu zavierku za predchadzajuce roky a nie su tam nejake specificke zalezitosti, asi by som sa s nimi nebavila.
Co sa tyka lizingov, ja som uz videla v dvoch s.r.o. take zauctovanie, ktore som tiez nevedela pochopit. Ale to preto, lebo bolo uplne zle.
Mne sa este stal pripad s klientom, ktory ma raz za cas vytacal mudrostami, co vsetko si uctuju jeho znami do nakladov. Vrcholom bol telefonat 31.3. na obed, ked este jeho vinou nemal uzavrete uctovnictvo a stale nad niecim spekuloval. Vtedy som uz bola naozaj velmi neprijemna. Ked som odisla z uctovnej firmy, po case mi zavolal, ci by som mu nerobila uctovnictvo.