Neidem zakladať novú tému. Tak to napisem sem:
"V prípade, že zákazník sa rozhodne zrušiť už vybavenú objednávku, je povinný uhradiť kupujúcemu všetky preukázateľne vynaložené náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti s realizáciou danej objednávky, najmä v prípade, ak je objednávka zrušená po jej odoslaní predávajúcim a vznikli mu náklady na dopravu tovaru."
Toto mam vo svojich obchodnych podmienkach. Je to v sulade so zakonom, ak objednavku zrusim, vystavim dobropis k fakture a vystavim novu fakturu a budem tam uctovat zaplatenie postovneho za dobierku, balne a takisto za vratenie zasielky? Zakaznika som kontaktoval po uplynuti dvoch tyzdnov, ze ci vie o tom, ze ma zasielku na poste, pretoze nam este peniaze neprisli. On mi oznamil, ze to den pred prichodom balicka kupil niekde inde a ze nema problem s uhradenim nakladov vo vyske 5 euro, ze mi to aj chcel oznamit, ale zabudol na to.
Mna by zaujimalo, ze ci to je v sulade so zakonom? Osobne si myslim, ze v tomto pripade nejde o zakonnu 7-dnovu lehotu, kde ma narok na vratenie penazi, kedze ta plynie az prevzatim tovaru. Ci sa mylim?