Zavrieť

Porady

RZZP kto ma povinnost

Prosím o radu - viem, že sa tu toho už vela napísala o RZZP, ale ja som laik: takže mám z 57 zamestnancov vypísať ktorí si maju dať žiadosť o vykonanie RZZP, z mzd.listu som si pozerala hrubý príjem kto ma väčší hrubý príjem za mesiac ako suma 2006,-€ je to tak správne??
Naposledy upravil Babulica : 14.01.10 at 09:36
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Aljok je offline (nepripojený) Aljok

    Aljok
    ivka70 Pozri príspevok
    Ano, aj ministerstvo sa spamata tak v marci, ze treba aj vydat novu vyhlasku
    Už sa spamätali : http://www.porada.sk/t128360-rocne-z...-r-2009-a.html

    cleonka je offline (nepripojený) cleonka

    cleonka
    Dobrý deň, aj mňa by zaujímalo, či suma 2006 € je tá, od ktorej sa počíta kolísavý príjem zamestnca a ak túto sumu v jednom mesiaci prekročí, musí robiť rzzp. ďakujem Cleonka

    drobeceva je offline (nepripojený) drobeceva

    drobeceva
    cleonka Pozri príspevok
    Dobrý deň, aj mňa by zaujímalo, či suma 2006 € je tá, od ktorej sa počíta kolísavý príjem zamestnca a ak túto sumu v jednom mesiaci prekročí, musí robiť rzzp. ďakujem Cleonka
    Zúčtovanie musí vykonať zamestnanec, ktorý mal čo len v jedinom mesiaci v roku 2009 započítateľný príjem podľa par. 13 ods.1až4 zákona vyšší ako 2006,17 €.

    cleonka je offline (nepripojený) cleonka

    cleonka