Zavrieť

Porady

SZCO vs zamestanie

Zdravim, pracujem ako zamestanec za hrubu mzdu cca 1650, mam teraz inu ponuku na SZCO za cca 1900, oplati sa mi to vobec? bo nemam 25dni dovolenky, stravenky a podobne. mozno by ma motivovalo keby som si mohol kupit ako SZCO na lizing auto a znizit si odvody a dane. Diki za info
Naposledy upravil matttsk : 24.02.15 at 19:49 Dôvod: chyba v obashu
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Na lízing chceš kupovať auto ? Budeš ho využívať na podnikanie ? (cesta do "zamestnania" nie je pracovná cesta živnostníka)
0 0
matttsk matttsk

matttsk je offline (nepripojený) matttsk

ano auto som myslel, takze kazdodenna cesta z miesta mojho podnikania na miesto druhej firmy ktora si ma najala nemozem dat do nakladov?
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

matttsk
ano auto som myslel, takze kazdodenna cesta z miesta mojho podnikania na miesto druhej firmy ktora si ma najala nemozem dat do nakladov?
o akú prácu ide ? Budeš ju vykonávať celý rok pre toho istého "zamestnávatela" ?
0 0
matttsk matttsk

matttsk je offline (nepripojený) matttsk

ano, IT programovanie
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

matttsk
ano, IT programovanie
To ti pri daňovej kontrole neprejde. Navyše, od 1.1.2015 bol novelizovaný Zákonník práce v oblasti závislej práce, môžeš mať problémy aj pri prípadnej kontrole Inšpektorátu práce
0 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

matttsk
Zdravim, pracujem ako zamestanec.......nemam 25dni dovolenky, stravenky a podobne.
prečo nemáš dovolenku a stravenky??
0 0
ewita888 ewita888

ewita888 je offline (nepripojený) ewita888

kopretinka
matttsk
Zdravim, pracujem ako zamestanec.......nemam 25dni dovolenky, stravenky a podobne.
prečo nemáš dovolenku a stravenky??
zrejme chcel napísať že nebude mať ako szčo
0 0
matttsk matttsk

matttsk je offline (nepripojený) matttsk