Zavrieť

Porady

Preradenie v praci a alkohol u buduceho nadriadeneho

V nemocnici pracujem ako samostatny farmaceut s nadriadenym riaditelkou a zaroven je zriadena aj nemocnicna lekaren. Pocas nepritomnosti zodpovedneho farmaceuta ho mam zastupovat. Miesto vykonu prace mam tuto lekaren. Po 3 mesiacoch ma ustne preradili pod lekaren, kde mi mal veduci priradit pracu. Avsak on ma o nicom neinformuje a celu prevadzku riesi s laborantkou. Obchadza ma, vraj nepatrim pod lekaren. Vedenie ho obchadza a dava mi zanho vypracovavat smernice a pod. Avsak ked neviem ako to v nemocnici funguje, nemam to ako dokoncit. Po mojej staznosti mi vedenie navrhlo preradit ma aj so zmenou pracovnej zmluvy pod lakren ako jeho zastupkynu. Avsak veduci lekarne ma problem s alkoholom a nikto to neriesi. Ked vie, ze by nafukal, berie si PN alebo dovolenku. Ked pride kontrola na alkohol, doteraz bol cisty. Minuly tyzden vsak sedel v lekarni zavrety v miestnosti a nikto v lekarni to neriesil.Iba sa pozerali a robili zanho. Mozem zmenu mojho zaradenia odmietnut z tohoto dovodu?
Ak ma system prace, ze vsetko riesi s laborantkou a ona de facto rozhoduje, co sa v lekarni bude robit, moje preradenie to nezmeni a obchadzat ma moze tak ci tak.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Nie, nie je to dovod na odmietnutie preradenia.