V máji Google zmenil štruktúru faktúr, ktorej vôbec nerozumiem:
Sú tam: adresy, dátumy číslo faktúry. To je všetko OK. Ale namiesto položiek je:
Záznam o nákladoch a DPH.
dátum - popis služby - suma bez DPH
31.5.2017 - Google - 117 €
Záznam o prijatých platbách
10.5.2017 - automatická platba - 50 €
To je faktúra za maj - zaúčtovala som 117 € úhrada 50€ doplaťiť 67€ a čakala som že budem mať ďalšie úhrady, v júny bola úhrada 200€ a faktúra v takom znení.
Záznam o nákladoch a DPH.
30.6.2017 - Google - 395,20 €
Záznam o prijatých platbách
10.6.2017 - automatická platba 200 €, tu je nedoplatok 195,20€
Prosím máte niekto takéto faktúry? Ako to účtujete?
Ako vysporiadate tie nedopltky?