zuhl Ďakujem Anja, si veľmi zlatá, lebo už som tu túto otázka zadávala a nik mi neodpovedal a chytala som už nervy. A nevieš mi ešte povedať, že keď podnikateľ nemá žiadny SF, čiže tie lístky im dal iba tak, tak ja mám napísať nejaké príjmové lístky a tých 45% dať do PNZD alebo čo?
Mala by si mať internú smernicu na stravovanie, v ktorej bude spôsob účtovania pri nákupe stravných lístkov, (celá suma do VNZD), ale aj výpočet z hodnoty stravného lístka, čo sa zaúčtuje do VOZD... To znamená, že 55 %, (alebo max. 48,95 Sk), hradí zamestnávateľ (VOZD) a, keďže nemá SF, (čo je podľa mňa chyba, lebo by mal prispievať aj z neho) zbytok hradia zamestnanci (cca 45 %, alebo rozdiel hodnoty lístka a úhrady zamestnávateľa)... Nuž a príjem od zamestnancov, na základe PPD, je PNZD...