Zavrieť

Porady

KTORÝ OPERÁTOR JE VLASTNE NAJLEPŠÍ?

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac

Anketa: Ktorý operátor je naj???

Počet hlasujúcich
90. Na účasť v tejto ankete nemáte prístupové práva.
  • T-Mobile (ružový)

    8 8.89%
  • Telefonica O2 (modrý)

    69 76.67%
  • Orange (oranžový)

    11 12.22%
  • Pevná linka

    2 2.22%
Ktorý operátor je najlepší? Nie ste spokojní so svojím operátorom, ale neviete sa rozhodnúť kam prejsť? Viete s určitosťou povedať, že modrý operátor je lacnejší, pomarančový drahší, ružový lepší ako pomarančový. Existuje najlepší operátor? Komu dáte hlas?
Usporiadat
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Hladal som original reklamu slovenskeho Eurotelu - Odstrijnite sa, ale nepodarilo sa mi ju najst. Tak aspon nieco podobne z ceskeho Eurotelu





Naposledy upravil camozzi : 05.01.11 at 23:38
1 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
zabudla som....
1 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Pridal by som dalsie, ale chcem zachovat podstatu temy. Napada ma este reklama Eurotel Easy - Hands up: Batoh Reebok k super telefonu Siemens A50 pecka
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
v pohode...))))
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Operatori to nie je len cena volani, ale aj prehlad faktur, spotreby, zakaznicka linka a pobocky. To tiez rozhoduje pri volbe operatora (okrem referencii od znamych). Co mate z lacnych volani, ked potrebujete pomoc operatora, tak si najprv vypocujete 2 minutovu reklamu na infolinke alebo sa vystojite hodinu v rade s poradovnikom? Co z operatora, ktory Vas chybou operatora na tyzden odpoji (zrusi zmluvu), naspat pripoji a reklamaciu oznaci za neopodstatnenu?
Takze davam svoje najlepsie:
Zakaznicka linka: Orange
Faktury: T-Mobile
Spotreba: O2
Pobocky: O2

Najhorsie:
Zakaznicka linka: O2
Faktury: Orange
Spotreba: Orange
Pobocky: Orange
1 0
220870 220870

220870 je offline (nepripojený) 220870

Remeselník,stavbár.
Alla môj názor na pomaranč poznáš.Slušné slovo budem na ich adresu ťažko hľadať.Momentálne som prešiel k O2 faktúry na všetký mobiloch padli viac ako o polovicu.zo 40€ na 10-15€.Faktúry sú prehľadnejšie neobsahujú nezmysly a služby ,ktoré som si neobjednal a nechcem,neúčtujú sa záhadné položky ,ktorým nikto nerozumie.V pobočke som nečakal hodinu ako v orange s tým, že ma pracovníčka nakoniec poslala do ......Nesnažili sa mi ponúknuť nič čo som nepýtal je tam vidieť pobehujúcich nasmradených managerov(sopliakov) ktorý nerobili nič len obsmŕdali(v Topolčianskej pobočke mi tá tupač nenormálene liezla na city z ich pohľadov a reakcií bolo cítiť ,že sú arogantný ,namyslený, povrchný).Pracovníkov pri priehradkách menili ako Tesco ,na tých ženách bolo vidieť ,že sú pod stálym tlakom a nútené podávať klamlivé informácie za účlom zisku spoločnosti a vyššej mzdy .Jednu som trochu poznal a keď som sa s ňou bavil mimo pracovnú dobu tak to bolo o úplne niečom inom.Aj keď som si číslo v orange ponechal dúfam ,že už tam nebudem nikdy musieť ísť.Vždy som sa na ich pobočkách cítil ako keby som bol u arogantných Topoľčianskych policajtov.
3 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

my keď sme pred rokom s mojim chlapom odchádzali od oranžového k modrému tak sme si voči oranžovému všetko vyplatili aspoň my sme si to mysleli, ale omyl oranžový ešte môjmu chlapovi poslal faktúru na závratných 0,10easi nejaká vyšpáraná sms alebo nejaká iná nákladná služba to bola a po "100"rokoch strávených u nich nemali hanbu túto sumu pýtať, no čo už keď vznikla dlžoba čiže za poplatok na pošte som dala viac ako som platila
1 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
lujza.j Pozri príspevok
ja som pred rokom prešla od oranžového k modrému s týmto mojim ťahom som spokojná. telefón som si u modrého kúpila 2roky do zadu na splátky bez navýšenia, čo je fajn a určite lacnejšie ako si zobrať dotovaný s dvoj ročnou nútenou viazanosťou.teraz v 12/2010 som sa opäť dala namotať ružovému, čo som už aj trochu oľutovala, ale čo už?nič
lujza.j Dnes, 12:04 AM
ja mám pocit, že ani moje veľké mesto nezvládajú
...máš problémy so sieťou? pre informáciu - V decembri boli zaznamenané výpadky
0 0
Zdenka 0705 Zdenka 0705

Zdenka 0705 je offline (nepripojený) Zdenka 0705

Na margo O2 - som nanajvýš spokojná, áno boli v decembri výpadky, kto reklamoval, mal ospravedlnenie a tuším 100 minút zadarmo ako odškodné
Na margo oranžových - je to jedna nenásytná firma, viem, o čom hovorím.
3 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

alla66 Pozri príspevok
...máš problémy so sieťou? pre informáciu - V decembri boli zaznamenané výpadky
mám, ale ja to pripisujem miestom kde vykonávam svoju prácumusím mať voľbu siete ručnú pretože pri automatickej sa mi stalo, že napr. pri oranžovi som posielala sms cez rakúsku sieťa je možné že som x krát volala cez susedoveho operátora. problém mám v práci len s modrým ružový fičí ok.
kedysi keď som pracovala tiež v takej časti BA kde zase oranžový nemal pokrytie napriek tomu že mali reklamu že majú pokrytie pred ktorým sa neschováte , ale ja som sa schovala, celý deň som bola bez signálu a keď som išla domov tak na hl.ceste mi prišli všetky zmeškané hovory keď som sa sťažovala tak mi povedali, že nech si napíšem sťažnosť písomne tak som aj napísala priznali, že mám pravdu, ale kompenzácia samozrejme z ich strany žiadna. veď ako inak u nich
2 0
Lilka 1 Lilka 1

Lilka 1 je offline (nepripojený) Lilka 1

lujza.j Pozri príspevok
my keď sme pred rokom s mojim chlapom odchádzali od oranžového k modrému tak sme si voči oranžovému všetko vyplatili aspoň my sme si to mysleli, ale omyl oranžový ešte môjmu chlapovi poslal faktúru na závratných 0,10easi nejaká vyšpáraná sms alebo nejaká iná nákladná služba to bola a po "100"rokoch strávených u nich nemali hanbu túto sumu pýtať, no čo už keď vznikla dlžoba čiže za poplatok na pošte som dala viac ako som platila
A čo by ste povedali na to, že môjmu otcovi aj bratovi prišla faktúra z T-mobile, nedoplatok 33 eur za minulý rok, pritom sú už obidvaja skoro 3 roky v O2 . Tie čísla sú dávno deaktivované.
0 0
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

Prečital som si tuto diskusiu a pridal by som podotazku ,

Akym sposobom chcete využívať služby mobulneho operatora ?
resp. Koľko chcete telefonovať ??

Postrehol som tu názor,že pre niektorých je vyhodné telefonovať z predplatených kariet kde su volania spoplatňované najdrahšie,

lenže takému človeku je uplne šum a fuk , keď z mobilu vola tak 3x za mesiac po 2 minuty....

iná vec je ak niekto potrebuje volať denne 8-15 ľuďom , tak pre neho sa hodí čím väčší paušál

a nakoniec každý operátor privita zákazníka ,ktorý chce využívať trebars paušál VIP 1000

Povedal by som,že jedna sa tu o to ako si zákazník vie USTRIEHNUŤ to kam a komu a ako dlho telefonuje.

teda PORADENSTVO,PORADENSTVO a ešte raz PORADENSTVO,
pretože potreby telefonovania sú u každého jedneho človeka ODLIŠNÉ
a najhoršie je ak sa ten istý paušál,či tá ista služba nanucuje každému bez rozdielu.
0 0
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

[QUOTE=Indeed;1607629]Prečital som si tuto diskusiu a pridal by som podotazku ,

Akym sposobom chcete využívať služby mobilneho operatora ?
resp. Koľko chcete telefonovať ??

Postrehol som tu názor,že pre niektorých je vyhodné telefonovať z predplatených kariet kde su volania spoplatňované najdrahšie,

lenže takému človeku je uplne šum a fuk , keď z mobilu vola tak 3x za mesiac po 2 minuty....

iná vec je ak niekto potrebuje volať denne 8-15 ľuďom , tak pre neho sa hodí čím väčší paušál

a nakoniec každý operátor privita zákazníka ,ktorý chce využívať trebars paušál VIP 1000

Povedal by som,že jedna sa tu o to ako si zákazník vie USTRIEHNUŤ to kam a komu a ako dlho telefonuje.

teda PORADENSTVO,PORADENSTVO a ešte raz PORADENSTVO,
pretože potreby telefonovania sú u každého jedneho človeka ODLIŠNÉ
a najhoršie je ak sa ten istý paušál,či tá ista služba nanucuje každému bez rozdielu.

Pretože potreby každého jedneho človeka telefonovať su uplne odlišne.
1 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

Lilka 1 Pozri príspevok
A čo by ste povedali na to, že môjmu otcovi aj bratovi prišla faktúra z T-mobile, nedoplatok 33 eur za minulý rok, pritom sú už obidvaja skoro 3 roky v O2 . Tie čísla sú dávno deaktivované.
bola by som z toho asi takto a potom hneď aj na infarkt
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

[QUOTE=Indeed;1607635]
Indeed Pozri príspevok
Prečital som si tuto diskusiu a pridal by som podotazku ,

Akym sposobom chcete využívať služby mobilneho operatora ?
resp. Koľko chcete telefonovať ??

Postrehol som tu názor,že pre niektorých je vyhodné telefonovať z predplatených kariet kde su volania spoplatňované najdrahšie,

lenže takému človeku je uplne šum a fuk , keď z mobilu vola tak 3x za mesiac po 2 minuty....

iná vec je ak niekto potrebuje volať denne 8-15 ľuďom , tak pre neho sa hodí čím väčší paušál

a nakoniec každý operátor privita zákazníka ,ktorý chce využívať trebars paušál VIP 1000

Povedal by som,že jedna sa tu o to ako si zákazník vie USTRIEHNUŤ to kam a komu a ako dlho telefonuje.

teda PORADENSTVO,PORADENSTVO a ešte raz PORADENSTVO,
pretože potreby telefonovania sú u každého jedneho človeka ODLIŠNÉ
a najhoršie je ak sa ten istý paušál,či tá ista služba nanucuje každému bez rozdielu.

Pretože potreby každého jedneho človeka telefonovať su uplne odlišne.
prepáč, ale myslím si že všetci tu vieme o čom píšeme a aké služby sú pre nás výhodné a nejaké tie roky sme si asi každý u toho alebo onoho operátora odkrútili. takže čo si nám vlastne chcel povedať myslím že naše rozumové pochody sú na takej úrovni, že sme už všetci veľmi dávno zistili že karty z dobíjacím kreditom nie su výhodné.
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Lilka 1 Pozri príspevok
A čo by ste povedali na to, že môjmu otcovi aj bratovi prišla faktúra z T-mobile, nedoplatok 33 eur za minulý rok, pritom sú už obidvaja skoro 3 roky v O2 . Tie čísla sú dávno deaktivované.
Je to vizitka ruzovych, ich nenazranosti. Pomerne nenazraty bol uz Eurotel a potom ked zruzovel, tak pokracoval v zdierani. Robi to dodnes. Preto v minulosti viceri prechadali k pomarancu a neskor do O2.
Mne bol pomaranc ochotny poslat fakturu na 0,03 € postou. V ten isty den v schranke bola aj riadna faktura na dalsi mesiac. Pre mna je nepochopitelne ako moze nejaka firma poslat fa na 0,03 € a za postovne dat 0,40 €. Navyse ak to posiela v rovnaky den ako fa na dalsi mesiac. Zrejme to dotuju z ich rozpravkovych ziskov
1 0
220870 220870

220870 je offline (nepripojený) 220870

Remeselník,stavbár.
Lilka 1 Pozri príspevok
A čo by ste povedali na to, že môjmu otcovi aj bratovi prišla faktúra z T-mobile, nedoplatok 33 eur za minulý rok, pritom sú už obidvaja skoro 3 roky v O2 . Tie čísla sú dávno deaktivované.
Na Slovensku nič nemožné.Dúfam že to nezaplatili.
0 0
alla66 alla66

alla66 je offline (nepripojený) alla66

Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac
[QUOTE=lujza.j;1607693]
Indeed Pozri príspevok

prepáč, ale myslím si že všetci tu vieme o čom píšeme a aké služby sú pre nás výhodné a nejaké tie roky sme si asi každý u toho alebo onoho operátora odkrútili. takže čo si nám vlastne chcel povedať myslím že naše rozumové pochody sú na takej úrovni, že sme už všetci veľmi dávno zistili že karty z dobíjacím kreditom nie su výhodné.
Lujza, vieš že má Indeed pravdu? Možno Ty vieš, ako si poskladať výhodný program, ale medzi nami je veľa ľudí, ktorých nezaujíma - nesledujú, kde dostanú viac a zaplatia menej. Uvediem ďalší príklad: priateľka s hypotékou, dieťaťom, majú predražené paušály už roky a keď som jej rozprávala o lacnejších produktoch u toho istého operátora, odmietla, že ona nič meniť nebude. Pritom peniaze potrebuje ako soľ.
A k predplatenkám.... tiež sú výhodné, ale treba vedieť ktoré a netreba sa báť zmeny.......
4 0
Kvaka Kvaka

Kvaka je offline (nepripojený) Kvaka

No vidím, že zaujímavá téma, budem potrebovať radu. Sme v oranžovej firme na trojslužbu už od konca decembra 2009 a koncom marca nám teraz vyprší jej viazanosť, máme neobmedzený internet, vyše 100 staníc TV a 100 minúť do pevnej siete v SR, neobmedzené hovory medzi pevnými oranžovými linkami. Okrem toho jeden oranžový mobil neobmedzené volania svojim (víkend) + 100 minút (do všetkých sietí a na pevné do zahraničia). A ešte máme jednu predplatenú oranžovú primakartu. Používaná je najmä na sms zo zahraničia a na prijímanie hovorov doma. Spolu do konca marca 2011 zaplatíme v priemere aj s bonusmi za mesiac trojslužba 22€. Mobil je cca 14 € mesačne, primakarta 7 € za 90 dní.
Predtým sme mali 4 roky trojslužbu od UPC, boli však drahí, skoro 2x viac. Nemám prehľad o iných službách, viem len, že od apríla či mája budeme potrebovať mobil už dvaja, a zišiel by sa mi internet aj prenosný, ale denne využívame skype. Najradšej by som ostala u ružových, máme tam na mobil vernostnú zľavu viac ako 8 rokov, ale mohla by som vyskúšať aj zmenu. Naše potreby budú asi 500 minút do všetkých sietí, máličko aj do ČR na mobilnú sieť, určite skype denne, a neobmedzený internet. Začínam špekulovať s kombináciami oranžových a modrých, číslo primakarty previesť na modrých a skúsiť nejaké iné vhodné kombinácie voľných minút.
Za každú radu ďakujem dopredu.
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

Tiez som donedavna nosila v kabelke 3 telefony.

Po 12 rokoch som odisla od Orange k O2. /uz nosim len dva, chi, chi )
Na porovnavanie je asi este zavcasu,ale mes. pausal ma vyjde teraz takmer o polovicu lacnejsie.
Nakolko casto volam do zahranicia za velmi vyhodne povazujem, ze v O2 volam za rovnake ceny,ako na slov. cisla...
A taktiez daleko za hranicami sa da este chytit slov.signal Orange chytal max. po druhu dedinu.

Jedine, co ma zatial stve na O2 je ich internetvé zabezpecovanie schranky,ked ku vsetkemu musia posielat jednorazovy kod. Pred chvilou som behom 5 min. dostala 3 kody,aby som si mohla cez ne vybavit co som potrebovala.
Je to dost otravne, nechapem to! Ani banky nemaju taketo neustale overovanie
4 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať