Zavrieť

Porady

EC - Energeticke Centrum - co su zac ?

... nedavno ku nam zazvonil, ze ponuka zlavu na elektricku energiu, nasledne chcel vidiet zmluvu ktoru mame .. kukam nanho, ze naco vam je zmluva ? ze aky mame odber .. potom rozmyslam, ze ked ponuka zlavu 5-7% a nevie aky mame odber, ako vie ze kolko bude zlava ? .. a uz vytahoval nejake papiere ze podpisat zmluvu, tak som ho stopol ze ked nieco tak pridem na pobocku, urcite nic nechcem .. dal mi nejaky cennik a ked som vosiel dnu, som zistil ze to nie je ZSE ale nejake EC.

takze bacha ludia, maju prejav ako keby boli sucasny dodavatel teda ZSE ale nie su - mam dojem, ze je to kvoli nabudeniu doveryhodnosti ze clovek vytiahne zmluvu ... a kedze maju takuto formu prezentacia, uz len z toho titulu nechcem od nich nic ! .. mate aj vy skusenosti s nimi ?
navyse, ako kazdy odrbavac, povie meno a nazov firmy tak rychlo ze ani na druhe opytanie clovek nevie co povedal .. (tuto by som pouzil par nadavok, bo mi je luto tych naivnych dochodcov, ktori v dobrej viere ukazu a podpisu vsetko)

btw: hlavna stranka im nefunguje a uz to nie je doveryhodne ze menia len tak webstranku / y ..
Usporiadat
jankokr jankokr

jankokr je offline (nepripojený) jankokr

Zo zoznamu dlžníkov sociálnej poisťovne k 30.11.2011:
Energetické Centrum a.s dlh: 22 900,88 EUR
Energetické Centrum - Zákaznícke služby, s.r.o. dlh: 9 174,48 EUR
Nemajú vysporiadané ani vlastné povinnosti !

O ich podomových predajcoch je zaujímavý článok tu: http://hnonline.sk/firmyafinancie/c1-5348576... ...

Krátky citát: Zavádzajúce informácie, tajenie súvislostí, falošné preukazy či zmluvy
vypĺňané ceruzkou, ktoré následne upravujú podľa svojho uváženia – to je len pár z príkladov, ktoré začali využívať externí spolupracovníci firiem poskytujúcich zemný plyn
a elektrinu.

Ostatnou novinkou „vykurovacej sezóny“ sú dodatočné účty za takzvané odborné poradenstvo. To spravidla stihnú za pár minúť pred dverami bytu. O spoplatnení sa však zákazník dozvie až z faktúry. „Chodia po bytoch cielene. Napríklad doobeda, keď je predpoklad, že zastihnú dôchodcov, ktorí sú obzvlášť zraniteľní,“ upozorňuje Petra Vargová-Čakovská zo Spoločnosti ochrany spotrebiteľov S.O.S.

Nečakané účty za poradenstvo si tak nachádza čoraz viac prekvapených spotrebiteľov vo svojich schránkach. „Spotrebiteľka takto zmenila energetickú
spoločnosť a o dva týždne jej prišla faktúra za poskytnuté poradenstvo medzi dverami na 12 eur,“

Na podobné praktiky paradoxne doplácajú tak tradiční, tak aj alternatívni dodávatelia energií. Prví narážajú na množiace sa prípady, keď predajca vystupoval v ich mene, aby klienta klamom odovzdal konkurencii. Noví hráči na trhu zas pre podobné praktiky strácajú dôveryhodnosť v očiach potenciálnych zákazníkov.
Naposledy upravil jankokr : 30.11.11 at 13:48
2 0
lucia4978 lucia4978

lucia4978 je offline (nepripojený) lucia4978

Dobrý večer súrne potrebujem zistiť či je táto firma legálna, prišiel k nám pán ktorý tvrdil že budeme mať o 10% lacnejší plyn a elektriku keď s ním podpíšeme zmluvu a teraz sme sa dozvedeli že ide asi o podvod.Môžete mi povvedať či je to legálne či niečo také existuje? kontakt na nich je Energetické Centrum a.s. Santorisova 10 Bratislava 821 08 IČO: 35 905 972 ďakujem za info
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Firma existuje a je legálna. Pán klame, keď tvrdí, že budete mať o 10% lacnejší plyn a elektrinu. Ku dnešnému dňu nikto nevie, aké budú ceny na rok 2012, takže pán je alebo David Copperfield, alebo klame.
0 0
tinaro tinaro

tinaro je offline (nepripojený) tinaro

Dobrý deň, aj nás oklamali, dali sme to na 5 rokov, čo ďalej poradíte? prišiel už aj šek na zálohu, a chodia aj inkasné lístky od VSE, teraz máme platiť aj im aj im? pomoc
0 0
jankokr jankokr

jankokr je offline (nepripojený) jankokr

tinaro Pozri príspevok
Dobrý deň, aj nás oklamali, dali sme to na 5 rokov, čo ďalej poradíte? prišiel už aj šek na zálohu, a chodia aj inkasné lístky od VSE, teraz máme platiť aj im aj im? pomoc
Pokial sa rozhodnete od zmluvy odstupit, je to mozne bez sankcii do 14-tich dni od jej uzatvorenia.

citácia VOP DODÁVKY ELEKTRINY A DODÁVKY PLYNU ODBERATEĽOVI časti A článok 1 odstavec 9 : V prípade, že Zmluva je uzatváraná s Odberateľom na inom mieste ako na mieste obchodnej kancelárie Dodávateľa, alebo iným spôsobom než je pre tento typ zmluvy obvyklý (napr. telefonické dojednanie dohody s následným podpisom zmlúv a ich odoslanie poštou), má Odberateľ právo do 14 ( štrnástich) dní od uzavretia Zmluvy od tejto Zmluvy odstúpiť bez udania dôvodov. Po márnom uplynutí tejto lehoty má Odberateľ možnosť jednostranne ukončiť Zmluvu výhradne podľa príslušných ustanovení týchto VOP, jednotlivých ustanovení Zmluvy alebo z dôvodov uvedených v príslušnom zákone.

http://www.porada.sk/t176899-zmena-d...ml#post1886815
0 0
tinaro tinaro

tinaro je offline (nepripojený) tinaro

má energetické centrum niečo spoločné s VES? je to to isté?
0 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

EC a VSE nemajú nič spoločné a sú to dve samostatné firmy
Naposledy upravil gogol99 : 02.12.11 at 14:53
0 0
tinaro tinaro

tinaro je offline (nepripojený) tinaro

no tak nás dobre oklamali
0 0
vuala.ca vuala.ca

vuala.ca je offline (nepripojený) vuala.ca

Ja sa tiež pokúšam zrušiť zmluvu s energetickým centrom, pretože nás podomova predajkyňa podviedla,hovorila že sa SSe rušia ,že všetci susedia to podpisujú a ked to nepodpíšeme teraz tak budeme musieť prísť do Bratislavy ,neposkytla nám žiadny  cenník len pozrela do faktúry a z pameti povedala že ušetríme 30 eur ročne čo nieje pravda vraj len 3eura ročne,sama zmluvu vypísala a zaškrtala políčka že sme si dali balík výhod o ktorom sme ani len netušili že je mesačne spoplatnený myslím že okolo 2,8 eur tak si vypocitajte kolko je to ročne. hovorila velmi presvedčivo.Nemôžem uveriť že som naletela ja keďže si dávam velký pozor na to komu otváram.Ale hlásili to v obecnom rozhlase že chodia tak som naletela.Jednoducho nás perfektne oklamala.rozhodla som sa požiadať o zrušenie zmluvy bez poplatkov a pokuty pretože som bola oklamaná a boli porušené moje práva a budem to riešiť SOI_Slovenskou Obchodnou Inšpekciou a asi podám trestné oznámenie na slečnu -podomovu predaj. ,ktora snami uzatvorila zmluvu svojimi klamstvami. Všetkým ktorý ste dopadli ako ja prajem všetko dobré a hlavne pevné nervy keďže je už som s mojimi v koncoch.
1 0
Dantess Dantess

Dantess je offline (nepripojený) Dantess

Mladý podnikateľ, ktorý sa ešte len učí ako to vo svete chodí ...viac
Kamarátka tam pracovala, ale dala výpoveď. Majú neuveriteľné praktiky. Doslova vedome okrádajú a podvádzajú ľudí. Ruky preč od nich
2 0
nesca nesca

nesca je offline (nepripojený) nesca

to keby som vedela :-)
Tak včera poctila návštevou aj nás ,jedna slečna z menovanej spoločnosti a asi na to nezabudne.Manžela,keďže pracuje u "konkurencie", vytočila do vývrtky.Najprv ju nechal,nech sa vykecá a potom ju aj s celou tou pofidérnou spoločnosťou poslal veď vieme kam.Nevedomosť,slabá účasť na školení,zámerné klamstvo? Všetkého trochu.
Ku susedom sa už nedostala,nastúpila do výťahu a tuším sa išla vonku vyplakať :-)
Tvrdé?...ale účinné
2 0
Letko Letko

Letko je offline (nepripojený) Letko

...letom-svetom...
U nás to riešime takto:
Bývam sám s manželkou a keď niekto taký príde, len povieme, že rodičia nie sú doma Už sa nám to vyplatilo pri Energetickom centre, zasklievačoch balkónov, jehovistoch,...

U kámoša, ktorý býva s mamou, to rieši jeho mama takto:
Keď niekto zaklope, nechá ho sa vyrozprávať a potom mu povie, že ona tu nebýva
2 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

U nas vcera bola jedna tiez. esteze povedala odkila je, lebo inak hned zatvaram dvere. nechala som ju, nech porozprava, ako v aprili dostaneme zdruzenu fakturu z elektrarni,lebo teraz ju vystavuju v taliansku, preto tolko platime-))
tak som podakovala a povedala, ze ich firma je nam znama, cudovala sa, ze nechcem podpisat, ze mi chcela pomoct.!!
0 0
vuala.ca vuala.ca

vuala.ca je offline (nepripojený) vuala.ca

Postup pri podávaní podnetov, oznámení, sťažností, návrhov a žiadostí na SOI

Dátum aktualizácie: 08.03.2010
Dátum zaradenia: 24.11.2000
Slovenská obchodná inšpekcia prijíma od fyzických a právnických osôb žiadosti, návrhy, podnety a oznámenia na všetkých pracoviskách SOI, a to písomne, osobne, telefonicky, prostredníctvom faxu a elektronickou poštou.
Podania občanov a právnických osôb, ktoré SOI prešetruje v rámci kontrolnej, inšpekčnej, dozornej činnosti a trhového dohľadu, nie sú sťažnosťami podľa zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach. Ide o podnety poukazujúce na porušovanie právnych predpisov, na diskrimináciu a klamanie spotrebiteľa, na nevybavenie reklamácií v zákonom stanovenej lehote a na porušovanie ďalších povinností zo strany podnikateľských subjektov pôsobiacich na vnútornom trhu pri predaji tovaru a poskytovaní služieb.
Za účelom zjednodušenia a urýchlenia postupu pri vybavovaní podaní je žiaduce, aby ich pisatelia označovali ako podnet ku kontrole a nie ako sťažnosť.
Pre podania tohto druhu neplatia žiadne zákonné lehoty na vybavenie. SOI i napriek tomu, že každoročne prijíma tisícky podaní, venuje každému náležitú pozornosť a do plánu kontrol ich zaraďuje v poradí a termíne, ktorý závisí od ich naliehavosti, aktuálnosti a závažnosti. Anonymné podania prešetruje len vtedy, ak sú konkrétne a signalizujú porušenie právnej normy.
SOI zasiela odpovede len na podania, u ktorých je rozhodujúca ich závažnosť a v prípade, keď predmet podania a závery kontroly sa osobne týkajú spotrebiteľa (napr. vrátenie peňazí, výmena tovaru a pod.).
Podania, ktoré smerujú proti postupu zamestnancov SOI pri výkone kontroly, dozoru, trhového dohľadu a inšpekčnej činnosti, sú sťažnosťami podľa zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach.
Sťažnosť musí byť adresná a sťažovateľom podpísaná. Sťažnosť podanú telefaxom alebo elektronickou poštou musí sťažovateľ do piatich pracovných dní od jej podania písomne potvrdiť podpisom, inak sa sťažnosť odloží.
SOI je povinná tieto sťažnosti prijímať na každom pracovisku. Prešetrenie a vybavenie sťažnosti vykonáva vedúci kontrolór SOI v zákonných lehotách, t. j. do 60 pracovných dní odo dňa doručenia sťažnosti. Ak je sťažnosť náročná na prešetrenie, môže ústredný riaditeľ SOI predĺžiť lehotu na jej vybavenie o ďalších 30 pracovných dní. Predĺženie lehoty s dôvodmi jej predĺženia a výsledok prešetrenia sťažnosti SOI písomne oznámi sťažovateľovi.
0 0
peterge peterge

peterge je offline (nepripojený) peterge

Ahojte,
dnes mi niekto zvoní pri dverách a po otvorení mi pani vo veku cca 38 rokov (mala silný maďarský prízvuk) tvrdí, že zastupuje môjho dodávateľa energií a prišla zistiť či som odberateľom, ktorého spotreba je do 5000kWh ročne, lebo ak áno od nového roka budem mať zlúčením faktúr za ele a plyn 12% zľavu. Celkom ma to zaujalo a v prvej chvíli vôbec nenapadlo, že ak by bola skutočne zástupcom môjho dodávateľa tak by tieto údaje predsa musela mať!
Poďme ale ďalej. Vyžiadala si faktúru za ele a po jej vzhliadnutí mi oznámila, že stačí ak vyplním jeden papier a od nového roka budem platiť menej. Keď som jej argumentoval, že nemienim meniť poskytovateľa energie ukázala mi papier, kde bolo čierne na bielom, že ten ostáva totožný (to som ešte nevedel, že je rozdiel distribútor a obchodník s energiou). Keďže doteraz sa všetko odohrávalo predo dvermi taktne mi naznačila, že nemá kde predmetné papiere vypísať a tak som ju pozval do obývačky. To som už ale začal tušil niečo nekalé. Na vypísanie papiera o zlúčení faktúr (čo mi tvrdila pri otvorení dverí) predsa určite má predtlačený papier a tam sa iba doplnia moje údaje a podpis.
Vyžiadala si fa za 2 mesiace s tým, že si ich berie a do 3(....?!!!) mesiacov mi ich zašle späť. Samozrejme, že som kategoricky odmietol. No a keďže videla, že jej nedôverujem ukázala mi svoj certifikát ako aj inkasný lístok na ktorom bolo logo spoločnosti o ktorej je táto téma. Do tohto okamihu bola milá, usmievavá a hlavne sebaistá.
Navrhol som jej, aby mi nechala zmluvu a ja si ju preštudujem a zašlem na ich adresu poštou prípadne preskenovanú mailom. Tu sa začalo správanie tejto pani meniť. Usmev sa stratil, pribudlo niekoľko vulgárnych pripomienok na hlúpich ko...v, ktorý sa nechajú oje....ť VSE a RWE.
Samozrejme, že mi zmluvu odmietla nechať ako aj dať kontaktné číslo na seba - odkázala ma na ich infolinku. Ona už cestu do mesta, kde sa toto dnes odohralo, určite mať nebude!

Aj keď ja som si už urobil svoj názor na túto spoločnosť nikoho od nej neodrádzam. Chcem, ale upozorniť na ich nekalé praktiky. KAŽDÁ SERIÓZNA SPOLOČNOSŤ POSKYTUJÚCA AKÉKOĽVEK SLUŽBY BY NEMALA MAŤ PROBLÉM PONECHAŤ NA PREŠTUDOVANIE ZMLUVU, KTORÚ MÁ POTENCIONÁLNY KLIENT PODPÍSAŤ !!!!
3 0
gogol99 gogol99

gogol99 je offline (nepripojený) gogol99

Absolútne súhlasím. Preto treba byť v strehu pred každým dodávateľom, ktorý skrýva pred verejnosťou zmluvu, alebo obchodné podmienky, či aktuálny cenník.
1 0
dalid dalid

dalid je offline (nepripojený) dalid

Dalsí z clankov v tlaci, upozornujuci na ich praktiky..
http://spravy.pravda.sk/dodavatel-pl..._ekonomika_p60
1 0
alaya1 alaya1

alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

Dnes zas bol u nas ten nevychovany drzi chlapik. Raz uz bol, no nepamata si to.Ani sa nepredstavil, povedal, ci som majitelka bytu a ze mu mam ukazat moju fakturu za elektriku. To mi uz dvihal tlak. Povedala som, ci je z EC, on ze hej, tak ja, nemam zaujem. On na to, to ste uz podpisali? Ja, nie. On- tak chcete tak vela platit?

Hovorim mu, nemam zaujem, kolko platim je moj problem, zacal byt tak arogantny, ze som mu skoro hodila do hlavy flasu, co som mala v ruke. Chcela som napisat na FB do nejakej telky, aby tych dilerov presetrili,ved kolko starych ludi sa da oklamat, no nikde sa neda prispievat. Bola som taka nasr....ze az.
0 0
kamoska1 kamoska1

kamoska1 je offline (nepripojený) kamoska1

Mala si toho Tragéda dobre nakopať do za...a ešte mu dať dobre hubovej polievky,aby si zapamätal,kadial nemá chodiť a vyliečiť sa s tých ich žvástov nezmyselných čo trepú ľuďom do hlavy.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať