Zavrieť

Porady

Par otazok ohladom zalozenie eshopu

Zdravim v prvom rade chcem pripomenut ano nasiel som podobne temy ale boli bud to starsie alebo presne neodpovedali na moju otazku .

Takze sa chcem spytat na tieto nasledovne body :

1. Je urcite lepsie mat sklad na tovar no ja mam okrem toho tiez firmu a nemozem do toho vsetko investovat , teda robil by som to sposobom , nieco objednat do skladu + ostatne sa dohodnut s dodavatelmi a objednaval by som to od nich je to tak tiez ucinne ?

2. Je lepsie to od objednavatela objednat k sebe alebo radsej priamo ku koncovemu zakaznikovi ?

3. Ked zakaznik si objedna nieco cezomna a ja z velkoskladu tak by nemohli nastat nejake komplikacie ? Ci uz reklamacne alebo bezne ?

4. Pri predaji elektroniky a textilu potrebujem aj nieco ine ako Zivnost mam na : Sluzby , velkoobchod maloobchod ... malo by to stacit nie ? Alebo treba aj nejaky certifikat ci nieco podobne ?

5. Ake mate skusenosti s dohodami s velkoskladmi ? len tak informativne .


Dakujem za odpovede , keby mi este nieco prislo na um tak dopisem .
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa času

calimero1 je offline (nepripojený) calimero1

calimero1
Uz 5 rokov prevadzkujem celkom uspesny eshop a za tie roky som sa naucil, ze vsetky tie spoplatnene certifikaty, zlavomaty, katalogy a neviem ake este viacmenej neuspesne projekty iba tahaju od obchodnikov peniaze bez adekvatneho prinosu. Denne mi do schranky chodi mnoztvo emailov s ponukami, ktore spravidla po precitani prvej vety mazem, aby som zbytocne nestracal drahocenny cas.

Prax ma naucila, ze najlepsou reklamou je snazit sa zakaznikovi maximalne (v ramci moznosti) vychadzat v ustrety, neslubovat nemozne a nezavadzat. A reklama potom pride sama, v podobe pozitivnych hodnoteni na portaloch, ktore ludia najcastejsie navstevuju (najnakup, heureka) alebo na roznych diskusnych forach. Z mojich skusenosti, ludi nezaujimaju certifikaty, ale skusenosti skutocnych ludi z masa a kosti, ktori v danom obchode nakupili.

martinetto je offline (nepripojený) martinetto

martinetto
1. akým spôsobom funguješ k odberateľom je už tvoja vec, no pre spotrebiteľov je dosť dôležitým faktorom čas dodávky, čiže ak ti tvoj dodávateľ bude garantovať dobu dodávky, ktorú následne budeš garantovať ty spotrebiteľom a budeš ju dodržiavať nie je problém.
2. Podľa mňa k tebe je to lepšie, keďže dodávateľ niekedy môže zabudnúť odlepiť rôzne nálepky a vo väčšine prípadov je tam adresa odosielateľa, čo ti môže odobrať kupujúcich, lebo si budú môcť objednávať tovar priamo od neho (ak to bude možné a lacnejšie)
3. všetky zodpovednosti za vady znášaš ty ako predávajúci, a ty si povinný ju vybaviť v zmysle zákonnej lehoty 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy v zmysle §12 zák. č. 108/2000 Z.z.
4. Pri spomínanom predaji ti stací klasicky maloobchod a velkoobchod. Aký certifikát myslíš? Avšak ak chceš sa vynúť prípadnej pokute za nedodržanie informačných povinností v zmysle platných zákonov (kontaktuj ma do správy pre viac informácii) - v tomto prípade odporúčam certifikáciu.
5. neviem sa ti k tomu vyjadrit :-)

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

Dáša_
calimero1 Pozri príspevok
Uz 5 rokov prevadzkujem celkom uspesny eshop a za tie roky som sa naucil, ze vsetky tie spoplatnene certifikaty, zlavomaty, katalogy a neviem ake este viacmenej neuspesne projekty iba tahaju od obchodnikov peniaze bez adekvatneho prinosu. Denne mi do schranky chodi mnoztvo emailov s ponukami, ktore spravidla po precitani prvej vety mazem, aby som zbytocne nestracal drahocenny cas.

Prax ma naucila, ze najlepsou reklamou je snazit sa zakaznikovi maximalne (v ramci moznosti) vychadzat v ustrety, neslubovat nemozne a nezavadzat. A reklama potom pride sama, v podobe pozitivnych hodnoteni na portaloch, ktore ludia najcastejsie navstevuju (najnakup, heureka) alebo na roznych diskusnych forach. Z mojich skusenosti, ludi nezaujimaju certifikaty, ale skusenosti skutocnych ludi z masa a kosti, ktori v danom obchode nakupili.
Presne tak. Ja prevádzkujem eshop dokonca dlhšie, tuším som práve začala siedmy rok. A musím povedať, že najlepšia reklama sú spokojní zákazníci. Potom normálne vznikajú také hniezda. Pošleš prvému do daného mesta alebo dediny a za chvíľu máš ďalšiu a ďalšiu objednávku... Bez ohľadu na počet certifikátov.
mmch, kupovala som domáci spotrebič od certifikovaného obchodu. Teda už po záruke, ale pokazil sa. A ja som zistila, že daný obchod už nie je. Sto krát mohol mať certifikát za bývalých 50 tisíc (také boli podmienky, čo som zisťovala), mne to nepomohlo. Možno keby bol radšej tie peniaze ušetril a dlhšie fungoval...

Dubak2000 je offline (nepripojený) Dubak2000

Dubak2000
certifikaty a hodnotenia sa dnez uz tiez falsuju...
http://www.lupa.cz/clanky/podvodne-o...eni-zakazniku/

Inak si tiez myslim ze certifikaty su zbytocne. Mame web na sprostredkovanie ubytovania uz skoro 10 rokov a osvedcuje sa hlavne seriozne spravanie k zakaznikom. Mame zakaznikov, co si u nas kazdy rok objednavaju ubytovanie aj ked by mohli zavolat priamo do hotela. Ale vzdy pisu nam, pripadne si nechaju nieco nove doporucit. Mame sice vseobecne podmienky (asi nie dokonale), mame tam storno podmienky kolko percent budu platit pri storne, ale obvykle uctujeme len minimalny poplatok alebo nic. Vecsina ludi je serioznych a rusia objednaky len ak fakt musia a par spekulantov za rok zvladneme Ale je to asi aj preto ze platia predom a ten kto zaplati tak nie je spekulant...

LeaSl je offline (nepripojený) LeaSl

LeaSl
1) dá sa to kombinovať, časť vecí skladom, väčšie veci na objednávku
2) záleží od dodávateľa, či bude ochotný zasielať zákazníkovi, kvôli reklamáciám by som to týmto spôsobom nerobila, (nebudete vedieť aký tovar dodávateľ odošle (či vôbec odošle správny typ tovaru), môže sa stať, že ho dostatočne nezabalí - kto bude znášať ak sa tovar poškodí cestou k zákazníkovi ? Môže zaslať poškodený kus - jasné, nie všetko sa dá skontrolovať, aj keď to prejde cez vás, ale časť poškodeného tovaru sa dá zachytiť a reklamovať už vami), u niektorých veľkoskladov ani nie je možné, aby zasielali koncovému zákazníkovi - majú minimálny odber tovaru - takže beriete naraz väčšie množstvo tovaru - ale záleží od dodávateľa a druhov tovaru.
4) neviem či treba certifikát - my sme mali certifikáty - napr. u hračiek, ktoré sme dovážali zo zahraničia (z EU), že splňajú EU normy - boli nám na vyžiadanie poskytnuté výrobcom, alebo dodávateľom)
5) naše skúsenosti sú pomerne dobré, upravte si hlavne akým spôsobom budete vybavovať prípadné reklamácie,

držím palce nech sa vám to hlavne úspešne rozbehne.

Dubak2000 je offline (nepripojený) Dubak2000

Dubak2000
ja len moj nazor k otazke 1... Zalezi na sortimente. Ak je to nieco co ma hodne obchodov tak clovek casto objedna tam kde to ma rychlo. Ak je to nieco nie uple bezne tak skor par dni pocka. Osobne ak cena nie je o moc vyssia kupujem tam kde maju vec skladom a najlepsie ak posielaju hned ten den.
V prípade, keď máš dohodnuté dobré podmienky s dodávateľom tak stačí keď na zákade objednávky od zákazníka ty to objednáš a na další deň ti to dojde a hne%d to pošles. moj známy tak funguje uz 2 roky :-) hlavne si dávaj pozor aby si mal dobre vypracované obchodné podmienky, viem o pár príkladoch keď ich SOI kontrolovala a zakaždým dostal kontrolovaný subjekt pokutu!

martinetto je offline (nepripojený) martinetto

martinetto
MartickaZpev Pozri príspevok
V prípade, keď máš dohodnuté dobré podmienky s dodávateľom tak stačí keď na zákade objednávky od zákazníka ty to objednáš a na další deň ti to dojde a hne%d to pošles. moj známy tak funguje uz 2 roky :-) hlavne si dávaj pozor aby si mal dobre vypracované obchodné podmienky, viem o pár príkladoch keď ich SOI kontrolovala a zakaždým dostal kontrolovaný subjekt pokutu!
Marticka - tých príkladov nie je že niekoľko, 90 % kontrol dopadne tak, že obchodné podmienky nie sú v súlade so zákonom.

calimero1 je offline (nepripojený) calimero1

calimero1
martinetto Pozri príspevok
alebo - TOTO :-D, pre otázky k tejto oblasti ma kľudne kontaktujte.
Nič v zlom, ale ten certifikát je pekná blbosť. Vyhodiť 60 € za to, že mi skontrolujete obchodné podmienky a nazvať to certifikáciou, to už chce silný žalúdok.
Veď to je zavádzanie zákazníkov certifikovaného eshopu. Alebo azda na seba preberáte aj záruky voči zákazníkom?

martinetto je offline (nepripojený) martinetto

martinetto
calimero1 Pozri príspevok
Nič v zlom, ale ten certifikát je pekná blbosť. Vyhodiť 60 € za to, že mi skontrolujete obchodné podmienky a nazvať to certifikáciou, to už chce silný žalúdok.
Veď to je zavádzanie zákazníkov certifikovaného eshopu. Alebo azda na seba preberáte aj záruky voči zákazníkom?
calimero1 - nie je to len o kontrole obchodných podmienok, ako sa možno na prvý pohľad zdá, hoci obchodné podmienky musia byť v súlade so zákonmi, pokiaľ nás nejaký spotrebiteľ kontaktujte, že má nejaký problém s predajcom, ktorý má udelený náš certifikát, kontaktujeme ho nakoľko disponujeme aj inými kontaktami ako sú uvedené na web stránke, doteraz sme mali 2 takéto problémy, kde nemal spotrebiteľ odpoveď na otázky, a boli stále vyriešené k spokojnosti spotrebiteľa, čo nám spotrebitelia potvrdili.

xtriadax je offline (nepripojený) xtriadax

xtriadax
presne je to tak ako píšete s tými certifikátmi. Keď niečo objednávam prvé čo urobím že otvorím heureku a čítam recenzie o obchode od overených zákazníkov. Tie čo sú tam bez značky overený zákazník ma nezaujímajú lebo poväčšine sú napísané predajcom. Pokiaľ tam vidím recenzie nespokojných zákazníkov z obchodu neobjednávam. Nejaký nezmyselný certifikát ma nezaujíma.

Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.