Zavrieť

Porady

Upraviť

Hlavné

Pozrieť RSS kanál

Podnikanie Investovanie Marketing PR Webdesign Barter Joint Ventures

Po viac ako dvadsiatke ťažkých mesiacov, podnikatelia pozerajú v pred na rok 2012 s obnoveným zmyslom pre optimizmus a vzrušenie. Istota konzumentov a firiem sa zotavuje, ekonomický rast sa začína škriabať nahor a expanzia plánov, ktoré boli odložené na polici počas roku 2009, sa opäť zase raz oprášia.
K pomoci a príprave na tento rok sme pripravili tento blog s tipmi na všetko od riadenia ľudí a SEO cez marketing, cashflow, sociálne médiá.
Budete počuť od tímových expertov, blogerov, ako aj podnikateľov a investičných guru.
Dúfame, že tieto tipy vás inšpirujú k chvíľke a zamyslíte sa nad vašou stratégiou pre rok 2010 a možno aj implementujete niektoré z nápadov.


Poďme teda začať túto odrazovú knihu tipov a kúskov rád od investičného guru menom Warren Buffett, ktorého sa nedávno opýtali na jeho definíciu úspešného podnikateľa.

Riaďte svoju firmu akoby to bola iba jediná firma, ktorú môže vlastniť Vaša rodina nasledujúcich 100 rokov. Nemôžete ju predať.“
“Nemerajte výsledky podľa jej tržieb v každom štvrťroku. Merajte ale podľa toho, či sa hradná priekopa okolo tejto firmy, ktorá dáva konkurenčnú výhodu v dlhšom časovom meradle rozšírila, alebo zúžila. Ak to budete robiť po 100 rokov, vypracuje sa to celkom pekne.“

  1. Volajte klientov k akcii

    by , 23.10.11 at 18:29 (Podnikanie Investovanie Marketing PR Webdesign Barter Joint Ventures)
    Firmy sa potrebujú sústrediť na marketing, ktorý im doručí solídnu návratnosť na investíciách. V týchto
    časoch musíte byť opatrní, kde miniete peniaze. Je ľahké nedostať návratnosť na svojich investíciách a efektívne míňať peniaze, čo je presne to, čo nechcete práve teraz, keď sa snažíte nahrnúť stoh peňazí v hotovosti.
    Sústredíme sa na návratnosť na investíciách typu marketingu, typ správ marketingu pre volanie k akcii, ktorý sa stará o ...

    25.10.11 Aktualizoval o 11:08 I. V. B.

    Categories
    Marketing - Marketingové poradenstvo , Podnikanie
  2. Zabezpečte, aby vám vaši zamestnanci priniesli od zákazníkov Cash

    by , 23.10.11 at 18:05 (Podnikanie Investovanie Marketing PR Webdesign Barter Joint Ventures)
    Môže byť často hodnotné, aby ste aspoň časť svojho predajného tímu motivovali províziami za to, že kupujúci zákazníci skutočne zaplatia v momente predaja.
    Malé firmy s predajcami často platia províziu za uskutočnený predaj, takže otočením tohto a platením provízie za skasírovaný predaj môžete zbadať, že váš tím vám zrazu pomáha zozbierať peniaze.
    Tím by mal byť taktiež motivovaný k participácii pri cash-flow manažmente, a to dohliadaním na ...

    25.10.11 Aktualizoval o 11:08 I. V. B.

    Categories
    Riadenie ľudí , Cash-Flow , Podnikanie
  3. Zaveďte si svoje obchodné podmienky

    by , 23.10.11 at 17:47 (Podnikanie Investovanie Marketing PR Webdesign Barter Joint Ventures)
    Potrebujete si určiť svoje podmienky pre obchod veľmi opatrne a jasne, takže vy a vaši klienti presne vedia na čom sú. Povedzte klientom presne, kedy majú platiť (na príklad 14 dní alebo 30 dní), vysvetlite ako majú platiť (na príklad, šek, bankový prevod, kreditná karta) a jasne stanovte dôsledky pre neplatenie.
    Nasledujúce klauzuly by mali byť súčasťou firemnej politiky obchodu:

    -Klauzula určujúca úrok v prípade, že nezaplatia na čas.
    -Klauzula, ...

    25.10.11 Aktualizoval o 11:09 I. V. B.

    Categories
    Cash-Flow , Podnikanie
  4. Urobte si prieskum u Vašich klientov.

    by , 23.10.11 at 17:24 (Podnikanie Investovanie Marketing PR Webdesign Barter Joint Ventures)
    Prieskum vašich klientov sa vám môže zdať nudný, ale je to jediná cesta, ako začať robiť v recesii progres .
    Práve ste si dali inzerát a ďalších 100 ľudí prišlo k dverám v prvý deň od zverejnenia reklamy. Váš marketing funguje – nezáležiac na tom či kúpili, alebo nekúpili váš výrobok, alebo službu. Môžete mať poľahky návštevnosť 100 ľudí a predať jednému z nich.
    Nemáte problém s marketingom, ale problém s predajom. Predtým, ako spustíte ...

    25.10.11 Aktualizoval o 11:07 I. V. B.

    Categories
    Marketing - Marketingové poradenstvo , Ako predávať , Podnikanie
  5. Web Stratégia - Internetový Marketing Ako na to

    by , 23.10.11 at 00:21 (Podnikanie Investovanie Marketing PR Webdesign Barter Joint Ventures)
    Web Stratégia Ťahák (T-C-S-T)

    Pre Vás, veľmi užitočný zoznam s otázkami, ktoré by ste sa mali spýtať pred návrhom, alebo pretvorením svojej web stratégie. Trh, Ciele, Stratégie a Taktiky - v tomto poradí.


    TRH

    Kto je váš trh?
    Kto nie je váš trh?
    Kto je váš ideálny, hyper-responzívny potenciálny záujemca?
    Čo je HLAVNÝ PROBLÉM Vášho ideálneho záujemcu, ktorý vyriešite?
    Akú hodnotu kladie váš záujemca
    ...