Zavrieť

Porady

Koľko dní mám nárok na dovolenku? Pracujem 2 dni v týždni po 2 hodiny.

Pracujem ako pedagogický asistent 4 hod. týždenne /dva dni po 2 hodiny/. Pracovná zmluva je uzatvorená na dobu určitú od 1.2.2013 do 31.12.2013. Chcem vedieť na koľko dní dovolenky mám nárok, presnejšie ako sa to počíta, keď v daný deň pracujem len 2 hodiny.
administrator Vynechávaj frázy typu: Dobrý deň,prosím o odpoveď. www.porada.sk/etiketa-porady
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    anika je offline (nepripojený) anika

    anika
    počet dní dovolenky ako všetci ostatní kolegovia podelíš 12 a vynásobíš 11 a dostaneš počet dní dovolenky. tvoj hodinový úväzok sa vydelí plným úväzkom, tak Ti vyjde koľko hodín denne pracuješ....4/22x100=18,18% tný úväzok x37,5=6,82/5=1,36 hod/deň. toľko ti bude zaplatené aj za deň dovolenky, čiže 1,36 hod/deň dovolenky.
    anika prípadne druhá možnosť podľa vzorca zo stránky minedu...y=d x a x DPD/12xVPD
    d=nárok na dovolenku (koľko majú učitelia)
    a= počet mesiacov, koľko trvá prac. pomer
    DPD= dohodnutý počet dní, kedy bude vyučovať
    VPD= počet prac.dní v týždni, čiže 5
    ...z tohto vzorca Ti vyjde počet dní dovolenky a počet hodín bude 6,82/2=3,41 hod/deň dovolenky

    Sabadka je offline (nepripojený) Sabadka

    Kto ma pozná vie. Sabadka