Zavrieť

Porady

student

Dobry den
Potrebujem poradit a vediet ze ak som student tak do akej sumy sa vracia dan z prijmu (za minuly som mal prijem cca asi 12tis. Sk).Este by som vas chcel poprosit o radu ci je potrebne k dan. priznaniu dokladat aj dohody o vykonani prace alebo nejake ine tlaciva.Dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    mv66 je offline (nepripojený) mv66

    mv66
    Ak mas celorocny prijem nizsi ako 40.416 nemusis podat danove priznanie. Ale to je v tvojom pripade nevyhodne, ak ti strhli 19% dan, vratia ti ju. Treba prilozit fotokopie rocneho zuctovania dane (ktore ti bol do 15.2.povinny vystavit zamestnavatel) a nie dohod.
    --------------------------
    Opravujem: fotokopie potvrdenia o prijmoch (ktore ti bol ...
    Dakujem za upozornenie
    Naposledy upravil mv66 : 15.03.05 at 08:06 Dôvod: chyba

    puketos je offline (nepripojený) puketos

    puketos
    ludia dakujem velmi ste mi pomohli.Takze mam podat klasicke danove priznanie a k tomu fotokopiu rocneho zuctovania prijmu za rok 2004 a peniazky dostanem spat???

    mv66 je offline (nepripojený) mv66

    mv66
    Ano, danove priznanie pre FO typ A. Vratia ti v tvojom pripade, pri tvojej vyske prijmov, celu zrazenu dan.

    ingi je offline (nepripojený) ingi

    ingi
    puketos