Zavrieť

Porady

Čo robiť ?

Dobrý deň . Mám 18 rokov a už asi mesiac sa mi strieda obdobie hnačiek a zápch . Mám pravidelnú stolicu ale vždy to je hnačka . Skôr by som povedal zže najprv má klasickú stavbu a neskôr pri toalete sa zmení na hnačku . Mám aj zvýšenú plynatosť a niekedy ma bolí aj brucho . Pred mesiacom som bol u lekára a tam mi dala len nejaké antibiotiká , ktoré mi pomohli asi na 2-3 dni . čo mám robiť ? Zúfaly Jozef... :-(
Usporiadat
Ivana Š Ivana Š

Ivana Š je offline (nepripojený) Ivana Š

U akého lekára si bol? U obvodného? či u odborného gastroenterológa?
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
Fester48 Fester48

Fester48 je offline (nepripojený) Fester48

bol som u obvodného ...
0 0
mysimis mysimis

mysimis je offline (nepripojený) mysimis

obyčajný človiečik
Pýtaj sa k odbornému lekárovi - gastroenerológovi.
4 0
Fester48 Fester48

Fester48 je offline (nepripojený) Fester48

vieš ja by som aj išiel ale som študent a už som mesiac nebol v škole kvôli iným zdravotným problémom . A keĎ vynechám ešte viacej dní tak ma vyhodia zo školy.. zato sa pýtam či nevie mi niekto poradiť .. pojdem k nemu ale momentálne to naozaj neide..
0 0
mysimis mysimis

mysimis je offline (nepripojený) mysimis

obyčajný človiečik
Fester48 Pozri príspevok
vieš ja by som aj išiel ale som študent a už som mesiac nebol v škole kvôli iným zdravotným problémom . A keĎ vynechám ešte viacej dní tak ma vyhodia zo školy.. zato sa pýtam či nevie mi niekto poradiť .. pojdem k nemu ale momentálne to naozaj neide..

Lenže si uvedom, že zdravie je najprednejšie a ak si nechceš "nakúpiť" vážnu chorobu, tak sa len pekne pýtaj k odbornému lekárovi. Ak pôjdeš za obvodným, on Ti dá odporúčanie na odborné vyšetrnie a Ty sa objednáš - stačí aj po telefóne, lebo na gastro sú dosť dlhé čakacie doby. A ak to všetko obídeš po vyučovaní, tak zo školy nemusíš ani vymeškať. Zdravie máš len jedno!!!
1 0
Fester48 Fester48

Fester48 je offline (nepripojený) Fester48